despre clujeni…

… se ştie că-s foarte buni ca blogări, dar dezastruoşi ca şoferi 🙂  E… eu nu prea cred în chestia asta, că judeţul determină cât de prost conduci, dar azi dimineaţă am avut ocazia să văd cum mai ajung unii la astfel de concluzii – din faptul că fiind în deplasare poate nu înţelegi prea bine oraşul şi faci tâmpenii.

Neavând somn, am plecat cam devreme spre locul de frecat menta. La Piaţa Unirii am traversat părculeţul din centru şi am dat să traversez spre hanul lui Manuc, că aveam verde (bine, aş fi traversat oricum că aşa-s io, disciplinat). Din dreapta mea vine vijelios un domn într-un Clio albastru cu număr de Cluuuj, aparţinând unei cunoscute firme de cosmetice (chiar, acum îmi dau seama că poate nu el era clujean ci doar firma, dar bucureştean sigur nu era, aşa că voi continua povestirea). Mai mult ca sigur, el a văzut că toţi ceilalţi pleacă de la semafor aşa că i-a dat talpă, dar spre deosebire de ceilalţi el i-a dat talpă pe SENSUL OPUS de mers, unde i s-o fi părut că e foarte liber  🙂   Pune omul o frână serioasă când mă vede pe trecerea de pietoni, eu îi fac semn că n-a luat-o bine, el se uită mirat… moment în care vede cei 15-20 de şoferi bucureşteni ce veneau vijelios de unde era să fie el dacă n-avea norocul să mă întâlnească  🙂 Îmi mulţumeşte, dă înapoi şi aşteaptă să se bage în coloana celor care se încadraseră corect.

Aşadar, sunt un erou 🙂  Prin simpla mea prezenţă am realizat următoarele:

  1. L-am scutit pe derutat de o apariţie la ştirile de la ora 5, pe care i-ar fi garantat-o carambolul ce ar fi urmat, şi probabil şi de spitalizare şi concediere  🙂
  2. Câţiva şoferi bucureşteni au fost scutiţi de umblat prin service-uri şi /sau spitale.
  3. Am salvat şoferii clujeni de la mişto-urile întregii ţări.

Având în vedere că p-aici citesc momentan maxim 10 oameni pe zi, risc să mor erou necunoscut 😦   Aşa că tu, trecătorule, mergi şi spune Clujului că îmi datorează o bere. Două… trei… etc 🙂

3 Responses to despre clujeni…

  1. unu' ghe la cluuuj spune:

    multam fain!
    o bere virtuala accepti? 🙂

  2. Crisa spune:

    aha:) ai fost un fel de Superman :))

Lasă un răspuns

