the wind cries bere

nu ştiu alţii cum sunt, dar mie tare mult îmi place să mă bag cu prietenii prin câte un beci semiîntunecat, să devorăm cărnuri şi bem bere la greu 🙂

aşa că, dacă mai e cineva care n-a auzit de el, recomand cu mare căldură (febră chiar) Excalibur. porţii mari şi nu pentru fiţoşi, berea în căni, ambianţă super… ce mai, locul potrivit pentru reuniuni culturale 🙂  Păcat că prietenii mei sunt cam greu de organizat şi nu ajung prea des p-acolo – nu-i loc de mers singur sau în doi, e recomandabil să fiţi minim patru.

Văd că iar n-am câştigat la loto, nu pot să-l cumpăr 😦  Singura schimbare pe care aş fi făcut-o ar fi fost ca înăuntru să se asculte metal – am eu aşa o senzaţie că asta ar fi ascultat cavalerii dacă ar fi existat pe vremea lor 🙂

4 Responses to the wind cries bere

  1. animal00 spune:

    cavalerii ar fi ascultat manele. Iar despre excalibur…am fo o data si am jurat ca e ultima

    • boemul spune:

      nasol… nu ştiu ce ţi s-a întâmplat, eu am fost la ăla din Kogălniceanu de două ori şi la „castel” de vreo trei, a fost foarte OK. ce-i drept, tu eşti cam bucătar, poate ai alte pretenţii 🙂
      cu manelele chiar m-ai dezamăgit 😦

  2. animal00 spune:

    http://animaloo.wordpress.com/2010/03/22/arsul-medieval-nu-mai-ie-ca-pa-vremea-mea/
    ieta ca am si scris despre ei 🙂

    Cat despre cavaleri. niste imbecili ahtiati dupa kilareala, mancare si futai. Nu ca ar fi rau. Dar ii vad la un nivel apropiat de gigi becali.
    Nu uita ce muzica simpatica ascultau si se veseleau

    • boemul spune:

      deci singurul lucru care ţi-a plăcut au fost cartofii, care nu iexista pă vremea vacalerilor pen’că i-a adus Columb de la „indieni” :))
      dansurile nu mă încântă nici pe mine, dar de fiecare dată am avut parte de mâncare OK… fazanul a fost chiar de nota 10+… carnea de pe platourile alea mari era făcută bine, iar varza tăiată cu toporul nu mă deranjează. mujdeiul a fost de vreo două ori un pic deficitar, dar l-am dres cu piper 🙂 per ansamblu, eu sunt foarte mulţumit… oi fi avut tu ghinion. eu în locul tău aş mai încerca odată, dar nu în uichend.

Lasă un răspuns

