ieeeiii…

După lupte seculare care au durat câteva zile mi-am luat şi eu bilet la maneliştii ăştia 🙂

I E

Barlow iar s-a cărat din trupă, dar băiatul ăla nou sună promiţător, să veedem ce-o ieşi.

Tocmai mi-am dat seama că anul ăsta am fost la un singur concert…  îmbătrânesc oare?

8 Responses to ieeeiii…

  1. animal00 spune:

    pai da. La IE tre sa iau si io bilet. Pana una alta ma asteapta Sodom si Venom.

    La sodom o sa fie mai simpatic. tre sa munces la apartament, sa vad concertu si porma s-o tai la o nunta 😀

  2. boemul spune:

    dacă te recunosc p-acolo după poze o să-ţi dau o bere.
    io o să fiu ăla cu barbă blondă şi ochelari, la 1.90 şi suta de chile 🙂

  3. animaloo spune:

    aha. Barbaos si un pic gras. daca aveai si nitica barba, pe bune ca erai unic la un concert de rocari 😀

    Oricum, sunt curios cum o sa fie la concert. MI se pare dubios sa ii vad acum la 5-600 de oameni dupa ce prima data i-am vazut in fata a 60 de mii

  4. animaloo spune:

    dece nu poti comenta? sau ce lipseste?

  5. animaloo spune:

    te-am gasit in spam. ce cauti in spam? :))

  6. brontozaurel spune:

    Frumos 😀

    Eu la asta nu mai ajung, anu’ asta cred ca mai merg doar la cele trei la care am deja bilet. Sau… cine stie. Am descoperit ca mi-a ajuns cinva pe blog cautand „insomnium bucuresti” – as vrea sa stiu cine e si daca nu cumva stie ceva ce eu nu stiu inca…

Lasă un răspuns

