să ne motorizăm…

Mă tot bate gândul să îmi iau şi eu o maşină, să intru în rândul lumii bune… N-am bani de una nouă, aşa că m-am orientat spre SH. Mi-ar trebui  ceva care să ţină la drumuri accidentate, aşa, ca de mers pe hârtoape şi prin mocirle la pescuit, dar care să se descurce rezonabil şi prin Bucale – nu că p-aici n-ar fi hârtoape…

Cred că am găsit prin Polonia ceva care se încadrează în bugetul meu, dar mă tot întreb dacă nu cumva o fi taxa prea mare, sau poate n-aş putea-o înmatricula deloc… Aud că de la anul nici la bulgari nu va mai fi aşa uşor…

Cer aşadar sfatul celor care au mai avut de-a face cu maşini second, merită să mă bag la aşa ceva?

Ăsta e vehiculul.

Tot în Polonia am găsit-o şi pe asta, care arată şi mai bine, dar din păcate îmi depăşeşte bugetul 😦

Later edit 1: mulţumim cotcodacilor pt. promovare!!!

Later edit 2: cred că tocmai am descoperit culmea wordpress-ului – să intri în spam comentând pe propriul blog 🙂

13 Responses to să ne motorizăm…

  1. andra spune:

    din cate imi amintesc despre Bucuresti, e masina perfecta 🙂
    cu inmatridcularea s-ar putea sa ai probleme… cat e , euro -5?

  2. animal00 spune:

    da da. Te costa vreo 10k inmatricularea.

  3. […] aluzie, codul de embed e în dreapta jos – încă e disponibil gratuit! • Ajutaţi-l pe Boemul să aleagă dintre cele două maşini second-hand pe care a pus ochii. Apoi, ajutaţi-l şi pe […]

  4. Primul! Nu mai sta pe gânduri! Primul! E cam la fel cu al doilea, da’ e mocăciune la preţul ăla! Şi să ţii cont că oricând vei putea să îţi manifeşti spiritul civic şi să faci curăţenie prin oraş precum acest primar din Vilnius 😀

  5. costin spune:

    Din pacate ambele variante sunt neinmatriculabile pentru circulatia pe reteaua publica de drumuri. Ceva similar si inmatriculabil este Marauder. Insa o sa te coste ceva drumul pana in Africa de Sud si inapoi.
    http://www.topgear.ro/stiri/un-fel-de-monster-truck-in-sezonul-17-topgear
    Episodul Topgear cu acest model este edificator (episodul se gaseste pe youtube).

  6. Lecti spune:

    Fii tehnic! Fii contabil! Fii logic! Prima e mai ieftina, dar are 100.km parcursi. Unde dracu a fost cu ea, la Raliul Pacificului? Si vezi ca are cauciucuri de vara, deja tocite. A doua are doar 5000 de km parcursi, deci era a comandantului de unitate sau a sefului de stat major. Iesea si el cu ea si se dadea cu ea pe ulita, la cate-o parada

  7. Lecti spune:

    *prima are 100.000 km

    • boemul spune:

      100k kilometri nu înseamnă mare lucru la o chestie d-aia, problema ar fi că am impresia că prima ar fi BRDM şi a doua BRDM2, motorul e mai ţeapăn 🙂 dar e peste buget…
      dacă nici nu le pot înmatricula, rămân cu visul 😦

  8. Old John Wheel spune:

    Hai, măăăă!!! Păi la aşa o limuzină, tu îţi mai faci probleme de înmatriculare??? Tu ia-o, să vedem, are careva tupeul să te oprească pe stradă pentru că nu ai numere pe ea? 😀

Lasă un răspuns

