solicităm ajutorul cititorilor

Într-un scop nobil 🙂  Vreau să îmi deschid rubrică de muzici, dar cum nu prea mă pricep la bloguit nu ştiu cum aş putea încărca şi eu pe blog câte ceva de pe iutub, astfel încât să se poată asculta direct pe blog, să nu fie nevoiţi curioşii să intre pe link ca să se oripileze asculte. Cum merge, trebuie întâi să scot cumva videoclipurile pe computadorul meu şi apoi există prin wordpress o chestie de încărcat pe blog, sau cum?

Mulţumesc anticipat.

6 Responses to solicităm ajutorul cititorilor

  1. animal00 spune:

    voiam satz spun cum ca sa nu te bazezi pe mine ca nici io nu stiu 😀

  2. boemul spune:

    mersi… dacă nu mă ajută unul de ascultă metal… de la ceilalţi cititori – 3-4 câţi or fi- chiar nu mai am speranţe 😦
    ca să vezi ce pierzi, asta ar fi fost prima piesă:

  3. boemul spune:

    super tareee!!! credeam că o să apară doar linkul :))

    chiar m-ai ajutat, am învăţat din întâmplare 🙂

  4. animal00 spune:

    aaa. asta voiai? plm

    eta una si de la mine, sa nu mai stai suparat

  5. boemul spune:

    aaa… nu ascult d-ăştia bisericoşi :))

  6. animal00 spune:

    pacat, te cuprinde instat evlavia.

Lasă un răspuns

