paradoxu’ lu’ peşte, varianta suedeză

Acum vreo două luni au apărut prin oraş afişe ce anunţau concertul în Bucureşti al celor de la In Flames. Prima dată am văzut afişul pe un stâlp, eu fiind în tramvai. Am izbucnit într-un hohot de râs de s-au uitat restul călătorilor la mine de parcă scăpasem de la glumeţi. Şi ajungem la partea cu paradoxul… pe afiş scria, din motive de sponsor probabil, „Pentru cei puternici”. Dintre piesele care îmi plac de la ei, preferata mea e cea de mai jos:

5 Responses to paradoxu’ lu’ peşte, varianta suedeză

  1. Ana spune:

    Si nici de data asta n-am fost sa-i vad…
    Nu se numara printre trupele mele preferate, dar au o mana de piese pe care le-am ascultat obsesiv…

    PS – Vad ca a mers pana la urma cu embedu’ 🙂

  2. boemul spune:

    nici eu n-am ajuns la ăsta – exact ca la tine, au câteva piese care îmi plac mult şi restul mai deloc.

    deja fac un playlist pt. încărcat 🙂

  3. animal00 spune:

    mie, cand eam vazut in bulgaria, mi-a placut maxim concertu. Cum stateam io intins in iarba si dormeam, n-am mai vazut decat anu trecut inainte de sodom cand eram beat 😀

  4. boemul spune:

    sper c-a fost gratis 🙂

  5. animal00 spune:

    nope. A fost inainte de Slayer. Si ma hodineam

Lasă un răspuns

