să ne facem încălzirea…

Nu ştiu dacă piesa asta e în playlistul de diseară, şi chiar de-ar fi sigur n-o va cânta Barlow, aşa că hai s-o auzim acum:

7 Responses to să ne facem încălzirea…

  1. animal00 spune:

    bem o bere?

  2. boemul spune:

    deci o să fii acolo?
    n-am uitat c-am zis că te cinstesc dacă te văd 🙂 numai să te recunosc după poze. ca fizic, cam 170 şi 95 de kile, corect?
    eu o să ajung în faţa clubului pe la şapte – şapte şi-un sfert, dar n-am poze cu mine pe computăru ăsta ca să mă poţi identifica. în principiu o să fiu ăla cel mai înalt, cu ochelari şi barbă blondă 🙂

  3. animal00 spune:

    dute dreaq de rautacios. 92.1 kile aveam la prima ora azi dimineata, proaspat pipicaca.

    am tricou cu „Nu dau autografe, nu insistati”. Plm, o sa fie plin de rocari. N-ai cum sa nu ma ratezi 😀

  4. boemul spune:

    am uitat c-avem şi opţiunea „mobil” 🙂
    îţi dau nr. meu pe mail.

  5. Ana spune:

    Au variat putin setlistul de la un concert la altul, asa ca e imposibil de spus exact ce o sa cante deseara. In ultima saptamna parca n-a fost 🙂

    Pica bine ascultata acum 😀

  6. boemul spune:

    păi tu parcă ziceai că la ăştia nu vii…

  7. Ana spune:

    Nu vin. Da’ tot dau click pe replay 😛

Lasă un răspuns

