să vină 2012!

Tocmai mi-am dat seama că dacă se alege praful de tot sunt echipat pentru supravieţuire:

Situaţia 1: statul social se prăbuşeşte, nu se mai plătesc pensii, ajutoare sociale etc.,  mulţimile ies în stradă… organele nu mai fac faţă, se declară stare de necesitate sau chiar de razboi, trebuie mobilizate forţe de ordine noi… cineva trebuie să îi conducă şi pe ăştia când vă iau la bumbăcit, iar întâmplarea (a se citi “faptul că aveam şase luni de pierdut”) face ca eu să fiu sublocotenent de jandarmi în rezervă … o să am de lucru la frăgezit spinări 🙂

Situaţia 2: statul se prăbuşeste de tot, anarhie frate, ca-n Mad Max…Am pe undeva o casă dărăpănată dar măricică şi ceva pământ, ştiu să dau şi cu sapa, am vreo doi prieteni care au şi puşti de vânătoare, de ceva armament şi muniţie cred că o să pot face oricum rost la începutul haosului… ne mutăm acolo şi o ducem binemersi pe stil rustic, cu legumele pe care le cultivăm şi eventual carnea fraierilor care ne-ar ataca.

Situaţia 3 e puţin maro că e cu iarnă nucleară, da’ nu s-o ajunge chiar până acolo…

2 Responses to să vină 2012!

  1. Să vină 2012 dar să mă lase și pă mine să dorm! Că o să se nască-n mari chinuri 2012 ăsta, numai pocnitori și muzici proaste o s-aud toată noaptea!

  2. boemul spune:

    e revuluţie, soro…
    dacă vrei să dormi, pune şi tu doape în urechi 🙂

Lasă un răspuns

