primul concurs pe blogul ăsta

Duminică m-am întâlnit din întâmplare cu o fostă colegă, de la o firmă unde am lucrat acum vreo şapte ani. O tanti drăguţă şi foarte de treabă, dar nu tocmai pricepută la engleză (postul ei era account manager, ceea ce ea pronunţa “ăcant menegiăr”) şi nu foarte inteligentă (niciodată nu s-a prins de ce râdea lumea…). Totuşi, o tipă OK, m-am bucurat c-am întâlnit-o şi am stat puţin la poveşti.

Oricum… concurs! Cine a înţeles ce voiam să spun câştigă două beri şi onoarea de a-l vedea în carne şi oase pe stăpânul blogului ăsta. Ar fi indicat ca, din cei 4-5 cititori fideli şi maxim zece ocazionali, cine câştigă să fie din Bucureşti sau să aibă drum p-aici, că până la anul prin primăvară nu mă deplasez nicăieri, şi se răsuflă berea 🙂

Răspunsul: ăcant menegiăr? a cunt manager! ţin să spun că m-au dezamăgit cititorii masculi 🙂

11 Responses to primul concurs pe blogul ăsta

  1. andra spune:

    din pacate n-ajung prin Bucuresti prea curand, asa ca las raspunsul in adresa de mail, poate se mai prinde careva cu sanse la baut berea 🙂

  2. boemul spune:

    în cazul ăsta câştigi sincere felicitări şi respect pt. gestul altruist 🙂 eu prin Cernavodă probabil n-ajung, da te ţin minte că nu se ştie 🙂

  3. animal00 spune:

    ceea ce vrei sa spui este ca sambata nu te-ai imbatat in asa hal de pepsi (remember „beti pepsi”) incat duminica sa nu poti iesi in lume sa socialezi cu persoane de sex feminin pe care le-ai karmasutra,.

  4. brontozaurel spune:

    Dupa prima propozitie: panica! eu nu tin minte sa ma fi intalnit cu nimeni duminica? Dupa a doua: whew, n-am fost niciodata pe un astfel de post…

  5. boemul spune:

    partea „bună” când ai cititori puţini e că poţi rămâne cu berea nedată 🙂 totuşi eu sper să se prindă cineva…

  6. Nene, mneata de fapt n-ai vrut să spui nimic. Ai zis să scrii ceva să te citească omii ăia puțini și nu știai ce să spui. Așa c-ai zis ce ți-a trecut prin cap și cum la concurs se înghesuie tot omul și toată oama ai băgat-o p-asta.
    Io zic să faci tombolă data viitoare, e mai palpitant! 😀

    • Mitzaa Biciclista spune:

      Auzi Oamo,da cum de-şi permite musiu’ ista să-ţi zică Tinicheaua, că asta e invenţie brevetată de moa. N-are voie niminea să-ţi aşa, nu i-ai zis?

      • Apăi Miță, n-am observat, sincer. Da uite, dacăcâștig la concurs sau tombolă renunț la bere, numai să schimbe numili acoloșa. Și știi doar că eu renunț greu la bere. Unde mai pui că face și omul o economie.

  7. boemul spune:

    bine, schimb denumirea 🙂
    dacă până mâine nu se mai prinde nimeni scriu şi răspunsul…

  8. Read was interesting, stay in touch……

    […]please visit the sites we follow, including this one, as it represents our picks from the web[…]……

  9. […] colegi am… oricum, dacă tot n-am dat berea data trecută mai facem un concurs cu acelaşi premiu: la ce m-am gândit eu când am făcut obiectul de mai […]

Lasă un răspuns

