hopa… hopla… haplo

Nu am judecat niciodată românii după zona geografică din care se trag.  Precizez asta deoarece mi-e teamă ca nu cumva să se interpreteze aiurea postarea asta.

Nu mai ştiu pe unde am auzit că aşa de sfânt (a se citi abstinent) a fost Ştefan cel Mare, că toţi moldovenii ajunseseră să semene cu el  🙂 Asta o fi explicaţia pentru situaţia de mai jos?

Vă pupă giurgiuveanul ! Din nou, să nu fiu înţeles greşit: doar pe domnişoare 🙂

6 Responses to hopa… hopla… haplo

  1. animal00 spune:

    zi fac iz zis?

  2. boemul spune:

    da ce crezi că io înţeleg mare lucru?
    am dat-o şi eu la plezneală 🙂

    http://en.wikipedia.org/wiki/Haplogroup_I_(Y-DNA)

  3. chitu spune:

    poate d-aia noi p-aici suntem mai blonzi si voi mai bronzati si mai mici, „giurgiuvene” 🙂 o ascendenta dacica, ceva? pe la noi n-au prea ajuns romanii.

  4. boemul spune:

    ce te-ai atacat, „dacule”… sigur ai citit cu atenţie? şi pe wiki?
    oricum, toţi cei din neamul meu – măcar ăia de peste 1.80, blonzi şi cu ochii albaştri – sunt perfect de acord cu tine 🙂

  5. animal00 spune:

    haploziti?

  6. Bogdan spune:

    zici ca are ceva legatura cu vremea 🙂

Lasă un răspuns

