schimbări

Am fost cândva un cititor avid. Când puneam mâna p-o carte, în ziua aia o citeam pe toată, chit că îmi lua 6 – 7 ore şi stăteam treaz noaptea. Toate celelalte interese ale mele ţineau câteva luni, cititul nu… cam 15 ani a durat faza asta, am citit biblioteci întregi. De câţiva ani însă nu mai pot face aşa ceva, îmi pierd concentrarea după maxim o oră… Dacă acum mai bine de  10 ani citeam aproape 100 de cărţi pe an, în anul de dizgraţie 2011 am citit fix trei. Cred că în 2010 vreo patru.

 Ce s-a  întâmplat? Mi-am făcut nişte teste IQ, de prostit nu m-am prostit – media rezultatelor a fost cu un punct mai mare ca acum 10 ani (cred că tocmai am infirmat mitul ăla cu „alcoolul tâmpeşte” 🙂 )… A dispărut setea de cunoaştere? Nici… îmi place în continuare să fiu foarte bine informat. Nu am nicio problemă cu cititul blogurilor şi al presei – poate pentru că sunt texte mai scurte?  O fi pentru că am mai puţin timp liber? Nu prea ţine nici asta, nici în concedii nu mă omor cu lectura…

Ce se întâmplă?

3 Responses to schimbări

  1. andra spune:

    bun venit in sec XXI 🙂

  2. păi dacă alea 3 ori fi fost cât Biblia de mari e de bine:D

  3. boemul spune:

    da, toate 3 la un loc or fi fost cât noul testament 🙂

Lasă un răspuns

