curat schimbări!

Postarea anterioară – situaţia din spatele ei de fapt – a declanşat peste uichend o luuungă introspecţie (cel puţin aşa cred că se numeşte).  Altfel spus, m-am tot gândit zilele astea la cum m-am schimbat în ultimii ani. Sunt mai leneş, mai puţin calm şi alte nimicuri… Am mai constatat însă şi ceva ciudat: se pare că în prezent sunt incapabil de a purta o conversaţie inteligentă cu o femeie atrăgătoare.  Bine, mulţi bărbaţi sunt la fel, dar eu nu mă număram printre ei…  Cum naiba vine asta? La vârsta liceului şi a facultăţii, când tropăiau hormonii în mine ca o turmă de elefanţi, n-aveam totuşi probleme în purta o discuţie serioasă cu reprezentante de seamă ale sexului frumos… Acum nu pot lega mai mult de două-trei fraze că-mi stă gândul numai la cum ar arăta interlocutoarea dezbrăcată şi transpirată! O fi celebra criză de la jumătatea vieţii? Se poate, e puţin probabil să trăiesc prea mult…

Am văzut că am vreo zece cititori, inclusiv câţiva de sex masculin. Domnilor, vi s-a întâmplat şi vouă ceva de genul ăsta, sau ştiţi pe cineva în aceeaşi situaţie? E tratabilă chestia?

5 Responses to curat schimbări!

  1. radu spune:

    da, eu sufar de boala astya, forma agravata.
    sunt un norocos, si nu vreau sa ma vindec 🙂

  2. boemul spune:

    cred că eşti singurul cititor d-aici care e mai obsedat decât mine 🙂
    e drept c-am cititori puţini, da oricum… 🙂

    apropo, mai acum câteva zile am dat google cu IP-ul tău…
    locul de unde scrii o avea vreo legătură? 🙂

  3. radu spune:

    nuuuu!!! nu-s din Slobozia 🙂
    lucrez doar cateva luni aici.

  4. boemul spune:

    bine, caut altă iegzplicaţie 🙂

  5. Mitzaa Biciclista spune:

    stai liniştit. ni se întâmplă şi nouă, femeilor, aşa ceva. doar că nu ne agităm foarte tare din această cauză

Lasă un răspuns

