setea de cultură

Kaufland, Bucureşti, între cărţile pentru copii:

 

Mi se pare normal, dacă vrei să-ţi atragi consumatori trebuie să-i educi din timp!

Din păcate în momentul ăla nu m-a dus capul să fac o poză mai de-aproape doar cu sticla, dar credeţi-mă pe cuvânt că e Cabernet Sauvignon 🙂

7 Responses to setea de cultură

  1. dianaf89 spune:

    Te cred, bine ca e un vin cat de cat si nu saniuta 😀

  2. boemul spune:

    rezon, şi la 14 lei e chiar chilipir 🙂

  3. brontozaurel spune:

    Ce vad printre cartile de acolo?
    Dinozauri dansatori!
    Asta inseamna ca trebuie sa incep sa iau lectii de dans? 🙂

    Iar vinul e „Frumoasa si bestia” – asa scrie pe eticheta de la raft 🙂

  4. boemul spune:

    ce coincidenţă, tot pentru o Ana căutam şi eu o carte 🙂 abia acum am citit toată eticheta…

  5. george spune:

    Nu va suparati, unde pot gasi un vin demisec? Nici o problema, e pe raion cu cartile.

  6. Radu spune:

    Oh sa nu spui ca era de la Beciul Domnesc sau Cricova ca imi ploua in gura!

  7. boemul spune:

    beciul sigur nu era 🙂

Lasă un răspuns

