dubioşenii

Forţat de împrejurări, m-am uitat zilele astea la un film pentru copii. Cel puţin aşa credeam eu, că e pentru copii…

Băi, am eu o problemă sau chestia asta de mai jos inspiră şi altora nişte… hmmm… dorinţe cam necurate?

             

10 Responses to dubioşenii

  1. andra spune:

    mie imi inspira tot felul de … 🙂

  2. boemul spune:

    m-ai prins online: repet, până nu văd nu cred 🙂

  3. andra spune:

    ma mai gandesc…

  4. boemul spune:

    hochei, speranţa moare ultima 🙂

  5. radu spune:

    da, ai tu o problema 🙂
    Andra, nici eu nu cred.

  6. animal00 spune:

    dorinte de desen cu degetu?

  7. boemul spune:

    daaa, şi cu degetul când celălat „desenator” se odihneşte :).

  8. dianaf89 spune:

    :)) dorinte necurate… lol… Dar cand vezi un calendar de exemplu cu femei goale ce mai simti?

  9. boemul spune:

    atunci e mult mai puţin dubios, normal chiar 🙂

  10. Te-ai uitat la tinker bell!
    Bine că măcar îți plac brunetele 🙂

Lasă un răspuns

