hmmm…

Astă noapte am visat că aveam ditamai pleata, ca acum 11-12 ani.

Interpretez asta drept semn că o să chelesc în curând 😦

De fapt, n-ar trebui să mă întristez, am nişte cicatrici prin cap şi am auzit că femeile îi găsesc sexi p-ăştia care par periculoşi. Numai nu cumva să fi fost vreun text de consolare…

2 Responses to hmmm…

  1. dianaf89 spune:

    Acum periculos asa ca un fost puscarias sau ca un soldat ranit in lupta?

  2. boemul spune:

    greu de spus… nu-mi dau seama care e mai susceptibil de a se lovi cu capul de tot felul de chestii.
    a puşcăriaş cred totuşi că nu semăn 🙂

Lasă un răspuns

