neamurile boemului

Că tot v-am arătat ce bărbat bine sunt… Nu ştiu dacă or fi genele bune sau e ceva în apa vinul din Giurgiu, da’ la mine în neam suntem toţi cam aspectoşi. Iar dacă printre bărbaţi se mai găseşte câte unul care să nu semene a pui de viking, toate femeile arată într-un mare fel. Cititorule, nu ştiu cine eşti dar îţi garantez că cea mai puţin arătoasă dintre ele poate face să-ţi plouă în gură. Vă daţi seama atunci cum este cea mai cea… Ca să nu ne întindem prea mult cu descrierea, închipuiţi-vă o tipă un pic mai arătoasă decât Scarlet Johansson. E, tipa aia-i vară-mea 🙂

Acum câţiva ani am fost la o nuntă. Cum rudele mele s-au cam împrăştiat prin ţară, noroc cu nunţile, că altfel ne-am mai vedea probabil doar la înmormântări 🙂 E, la nunta asta şi eu şi vară-mea am venit neînsoţiţi, aşa că am fost aşezaţi unul lângă altul la un fel de masă a burlacilor. Nu ne văsusem de câţiva ani, aşa că am cam vorbit non-stop, exceptând momentele în care ea se mai ducea să danseze. Şi nu ducea lipsă de pretendenţi, vă daţi seama…  Eu nu dansez deloc, aşa că am stat la masă şi am comparat vinurile 🙂  La un moment dat vară-mea se întoarce la masă roşie la faţă şi cu o expresie cam ciudată, ceva între jenă şi amuzament. Io am observat, am întrebat-o ce s-a întâmplat, ea a zis „nimic important” aşa că n-am insistat.

Peste vreun sfert de ceas vinul mă împingea insistent către baie, aşa că n-am avut încotro şi m-am dus. Cum mă apropiam de locul menţionat, aud mare tămbălău înăuntru. Ciulesc urechile şi-mi dau seama că autorii erau doi unchi d-ai mei:  M., zis Suedezu’, mare bagabont ce umbla cu tipe mai tinere ca fii-sa, şi S. Fix tatăl lui „Scarlet” 🙂

S. : „bă io-ţi rup picioarele, te bag în spital! Tu chiar nu te poţi abţine?”

M. :”S., iartă-mă, n-am ştiut! N-am văzut-o de atâţia ani! Eu credeam că-i prietena lui Mihai…”

S.: „ ce mă??? Adică prietenele nepoţilor e normal să le iei la pipăit???”

M.: „păi dacă am văzut că…”

S: „Ce plm e-n capul tău, hodorogule??? Că acu’ ţi-l crăp să văd!!!! Nici măcar nu eşti beat!”

N-am mai rezistat, am fugit d-acolo râzând. Având în vedere scopul în care făcusem deplasarea, mă văd nevoit să recunosc că mi-au scăpat câteva picături 🙂

Nu s-au omorât…  M. s-a recăsătorit peste doi ani, deloc surprinzător cu una cu 23 de ani mai tânără ca el.  Scarlet e disponibilă momentan, da’ nu-i de nasul vostru 🙂

Post scris la sugestia unui blogăr obscur  🙂

8 Responses to neamurile boemului

  1. Groparu spune:

    N-ase, ma! Asa da;))

  2. radu spune:

    1. pe lajumatate eu incepusem sa cred ca tu esti ala incestuos 🙂
    2. da de unde stii tu cat am nasul de mare?

  3. boemul spune:

    1. nu mă miră…
    2. dacă pe taică-tu nu-l cheamă Gepeto… ştiu că nu suficient 🙂

  4. radu spune:

    eaa… nu face omu treaba cu tine 😦

  5. animal00 spune:

    pics … 😀

  6. boemul spune:

    cu unchii mei? sigur, imediat 🙂

  7. animal00 spune:

    lasa bre. da poza cu varta. Iti imaginezi porma telefon catre ea: „draga verisoara, datorita mie, cel putin 3 dubiosi juma s-au mastubat cu gandu la tine”

  8. […] all of a sudden, vorba franţuzului, îmi pare rău că am făcut mişto de unchiul meu… […]

Lasă un răspuns

