ale tinereţii valuri

Întrucât am aşa o vagă impresie că printre cei care citesc pe aici sunt câţiva inamici declaraţi ai alcoolului, cu care dau lupte grele ori de câte ori au ocazia, astăzi vom discuta despre chestiile cele mai naşpa care s-au întâmplat în momentele de euforie.

Io am păţit multe… odată am făcut echilibristică pe acoperişul unei facultăţi, altădată am adormit pe un stadion comunal şi un cal a galopat fix la o palmă de capul meu, odată m-am caftit cu nişte unii, am mai ajuns prin Simeria în loc de Braşov, altădată am traversat tot Bucureştiul pe jos beat mangă iar poliţiştii m-au oprit şi m-au amendat fix la 100 de metri de casă, am mai scos uşi, spart oglinzi etc.

Cea mai nasoală, în care mi-a cam trecut glonţul pe la ureche, a fost acum vreo şase ani. Nici măcar nu eram exagerat de beat… Pe vremea aia lucram într-un loc unde nu ştiu cum reuşisem să ne adunăm numai beţivani şi cartofori. Invariabil, cam odată pe săptămână, când şefii erau plecaţi cu treburi,  luam bere la greu, închideam uşile firmei pe la  4 şi o ţineam în renţ şi whist până noaptea. După o d-asta am ajuns eu acasă pe la 11, mergând pe un număr nedeterminat de cărări, între trei şi şapte, m-am descălţat cu greu, am ajuns în camera de somn, am azvârlit toate ţoalele de pe mine, că bărbaţii adevăraţi dorm la nudul gol, şi m-am întins în pat. Bă, e cald rău, mi-am zis, îi bagă radetul, nu se-ncurcă… ia să deschid puţin geamul să mai aerisesc. Deschid larg geamul, erau doar vreo minus 10 grade p-afară, trag cu nesaţ aer în piept… băi ce aer tare, zici că-s la munte! Ia să mai las 2-3 minute. Mă întind în pat, simt cum se închid ochii, îi deschid, las’ că îi închid doar un minut… şi era să-i închid definitiv.

Facem aici o paranteză (). Eu sufăr de visus eroticus interruptus, cum am şi eu vis mai spre XXX mă trezesc înainte să duc la capăt acţiunea. Mă enervează la maxim chestia asta, da’ în noaptea aia mi-a prins tare bine. Se făcea că adusesem acasă o roşcată mignonă şi apetisantă… ne băgasem în dormitor, zburaseră textilele, ne zmotoceam de zor, eu tocmai o muşcam de şold în timp ce ea mă trăgea de păr şi-mi explica într-un limbaj foarte porcos ce vrea să-i fac în continuare, tremuram amândoi de înfierbântaţi ce eram… moment în care mă trezesc ofticat, ca de atâtea ori…

… şi-mi dau seama că nu de excitat ce eram tremuram. Nu. La mine în cameră erau maaaxim cinci grade. M-am ridicat în capul oaselor, primul lucru pe care l-am observat a fost puţulica mea… stătea oarecum în sus, dar în loc să fie falnică, aşa cum te-ai aştepta după aşa un vis, era mică-mică şi vineţie! Ouăle nici nu se mai vedeau, ieşiră din cofraj şi intraseră în corp. Degetele de pe toate membrele erau oarecum albastre, sfârcurile parcă erau cuie. M-am clătinat până la geam, mi-a luat juma’ de minut să-l închid, îmi tremurau prea rău deştele şi nu le mai simţeam deloc. M-am mai dezmorţit un pic, am pus pe mine tot ce am găsit prin cameră + pătură şi cearceaf, m-am cărat în altă cameră şi abia după vreo juma’ de oră m-am oprit de tot din tremurat.

În noaptea aia, imediat ce mi-am revenit, am jurat că mă voi lăsa de acest obicei idiot, aerisitul nocturn iarna când sunt beat  🙂

7 Responses to ale tinereţii valuri

  1. animal00 spune:

    numa de la consum ilegal am patit asa ceva.sau eram aproape 😀

  2. boemul spune:

    aha, deci mă aflu într-un club select 🙂

  3. Mda…io după o sticlă de vodka ucraineană cu miere și ardei iute băută în 3 plus niscai iarbă m-am trezit în club în papucii cu care stăteam prin casă.

  4. boemul spune:

    DOAR în papuci sau mai aveai şi altele? că atunci e slăbuţ 🙂

  5. ILUZIA spune:

    intr-o dimineata de sambata (acu vreo 10 ani) am urcat intr- un personal de costinesti. Nush cum dracu dar duminica eram tot in gara de nord. Apoi niste prieteni mi-au aratat niste poze care dovedesc ca am fost la mare. M-am jurat sa nu mai plec cu trenul!

  6. boemul spune:

    ai un blog interesant, iar îi sunt dator animalului, că prin el te-am descoperit 🙂

Lasă un răspuns

