cerem sfatul cititorilor

care-i faza cu secţiunea Poze (vechi)

acum două weekenduri sâmbăta pe la prânz picase cablul, n-aveam ce face şi total atipic mie am făcut puţin curat prin lucrurile mele vechi. şi-am găsit o grămadă de poze dintre anii 1979 şi 2003!

Băi nene, am material pentru vreo 50 de postări! Am ajuns însă şi la o concluzie neplăcută iniţial dar amuzantă după: eram cam cocalar prin tinereţe! Pe când era site-ul ăla cu cocalari în vogă, acum 3-4 ani, aş fi făcut furori p-acolo 🙂 Aşa că o să deschid o subcategorie, poze cocalareşti. Ca să ştiu în ce direcţie s-o apuc, rog cititorii să voteze: care-i cea mai cocalarească dintre cele de mai jos?

chiar, vă place fotoshopul meu? pastă corectoare şi marker 🙂

Hai cu votul!

4 Responses to cerem sfatul cititorilor

  1. radu spune:

    clar, aia cu damigeana! nu din cauza ei, nici a tigarii, da tii burta scoasa intr-un mare fel 🙂 si ce dreacu e aia, o curea cu mitsubishi?

  2. boemul spune:

    bă ochi de şoim, io nici nu văzusem 🙂
    da, acum parcă îmi amintesc d-o curea în genul ăsta.

  3. andra spune:

    daca tipele erau mai bune aia ar fi fost.
    asa, votez pentru a treia 🙂
    ochelari de soare noaptea si in casa? c’mon…

  4. ILUZIA spune:

    aia cu damijonul si daca organizezi un concurs pe bune, ma baaaag! am sanse!

Lasă un răspuns

