citatul meu preferat

Un sân de calitatea întâi trebuie, după aşa un bobârnac, să vibreze ca un nebun o jumătate de oră, ca un clopot la prima audiţie.

De fapt, nu este chiar „citat”, exprimarea originală fiind parcă puţin mai alambicată, iar eu nu mai găsesc cartea să verific, aşa că pun forma asta. Oricum, concurs!!! Câştigă cinci beri cine ştie din ce roman este. Măricel premiu, da’  la maxim 15 cititori cât am eu îmi dau seama că sunt slabe şanse să-l dau, d-aia e aşa consistent.

P.S. : Nu vă obosiţi cu google 🙂

P.S.2 (atenţie, asta nu înseamnă play station!) :  dacă totuşi ghiceşte careva şi are şi cartea, rog să mi-o împrumute şi mie.

8 Responses to citatul meu preferat

  1. radu spune:

    Chhaartarrrascu, ceva? zic la plesneala, habar n-am. dar 5 beri…

  2. boemul spune:

    … cinci beri pe care n-o le vezi 🙂

  3. ILUZIA spune:

    mi-e raaau! eram sigura ca ai verificat pe gugal citatul si e dar am luat o parte din el si l-am cautat . unde cacat crrezi ca m-a trimis gugalu???
    http://fantezii.com/c/povestiri/fantezii-cu-incest/fantezie-11661-o-alta-poveste-despre-incest.php
    deci nu pot sa cred, accesul la net ar trebui sa fie mult mai restrictionat decat cocaina.

  4. boemul spune:

    nasoool…
    da-s aproape sigur că nu-i pe bune 🙂

  5. ILUZIA spune:

    si eu sunt sigura ca nu-i pe bune, dar faptul in sine ca i se pare cuiva sexy treaba asta…..si cand te gandesti ca lumea are o problema cu homosexualii!

  6. George Damian spune:

    Marin Sorescu, „Trei dinţi din faţă”, ediţia necenzurată a apărut în 2009 la Jurnalul Naţional. Dacă chiar o vrei ţi-o împrumut.
    Eu am încercat şmecheria şi m-am trezit cu o palmă peste ochi.

  7. boemul spune:

    rahat, sunt dator cinci beri! asta-i numai vina cotcodacilor, că ei mi-au trimis 500 de cititori din senin 🙂
    chiar vreau ediţia asta nouă.
    te contactez eu.

  8. George Damian spune:

    ;), cititori de calitate!

Lasă un răspuns

