mda…

Ar trebui oare să mă îngrijoreze chestia asta?

Termenii motorului de cautare

Căutare Vizualizări
boemul 25
ditamai rahatul 1
am visat ca pescuiam 1
 
Nu de alta, da’ duminică, cu puţin noroc,  mă duc la copcă. Nu PE copcă, LA copcă. Noroc d-ăla s-aveţi voi…
 
Sau ar trebui să fiu mai îngrijorat că blogul ăsta e primul rezultat dat de gogu la căutarea „ditamai rahatul”?
 
7 Responses to mda…

  1. radu spune:

    nu, ar trebui sa te ingrijoreze ca acum e primele 3 rezultate 🙂
    permiti sa te invit prin martie la un pescuit de clean pe Neajlov?

  2. boemul spune:

    aşa propunere indecentă e greu de refuzat 🙂
    din Neajlov am scos doar mârliţe, după clean n-am fost.
    vorbim peste-o lună.

  3. brontozaurel spune:

    Te-ai gandit oare ca asta poate sa insemne ca vei pescui doar… ditamai rahatul?

  4. boemul spune:

    EXACT la asta m-am gândit, d-aia eram îngrijorat 🙂
    acum, să vedem ce zice meteo.

  5. Băi, tu te-ai gândit să-ți citești toată arhiva? Poate-ai scris ceva când erai beat, ceva ce-ai căcat adică…știi tu, un ditamai rahatul :)))

  6. boemul spune:

    mam’zel, lasă alcoolul… 🙂
    nu-i evident că am dat şi eu google şi am văzut de unde până unde ? 🙂

  7. UnPorc spune:

    Stai calm…blogul vechi era la un moment dat primul dupa cautarea „femei cu p^&%”……..that’s really hard-core.

Lasă un răspuns

