amicii boemului

Grup de vreo 8-9 oameni discută despre ce e şi ce nu e acceptat în societate, sexualiceşte vorbind mai ales, standarde duble etc. O tipă bună şi sub media de vârstă a grupului spune că, într-un fel, ea e avantajată de felurile diferite de comportament acceptat între bărbaţi şi femei, şi că uneori chiar îi pare rău de noi, bieţii purtători de sculă… de exemplu, ea poate să se ducă la orice tip singur din bar, să-l injure, să-i arunce băutura în faţă, să-i tragă şi palme la o adică, dar dacă la sfârşitul serii îi spune să vină cu ea acasă ăla 100% merge.

Tot grupul aprobă, dă din cap, “corect”, “aşa-i”, “mda…”. Tot grupul, în afară de mine şi amicul F.  Eu sunt cu gura căscată şi gândesc “Bă! Eu sigur am citit asta pe un blog! Unde oare?”, amicul F. doar zâmbeşte ironico-superior, condescendent cre’că-i cuvântul. Fiind chiar în faţa vorbitoarei, ea observă asta şi-i zice, făcând pe vampa:

“Văd că nu prea eşti de acord… vrei să spui că dacă eu ţi-aş face toate cele de mai sus iar apoi ţi-aş trage o limbă în ureche şi ţi-aş şopti să vii pe la mine, să ne-o tragem până leşinăm, nu ai veni?”

În tăcerea mormântală care s-a lăsat, amicul F. ia o gură de bere şi spune: ” Clar aş veni! Dar nu mi-ar mai păsa dacă te satisfac…”

Nu am reuşit să număr câte culori şi expresii au trecut pe faţa tipei în următoarele două minute 🙂

Muci leităr edit: deci ştiam! eram „precis”! băi ce memorie am…

http://jeanette.ro/ma-duc-la-femei/

8 Responses to amicii boemului

  1. Eu spun că era mai bine dacă s-ar duce demoazela întâi la ăla-n bar, i-ar băga limba-n ureche sau, mă rog, ce tehnici de împerechere vrea ea, îl duce la ea acasă după care, ajunsă acolo îl la pălmuit și înjurat. Că poate așa reacționează pozitiv masculul cu pricina:D

  2. boemul spune:

    bună observaţie 🙂
    oricum, amicul F. e însurat de vreo 10 ani cu una dintre cele mai sexi femei pe care le-am vazut vreodată pe viu. cred că doar asta invidiez la el 🙂

  3. animal00 spune:

    vazut de curand intrun film englezesc:

    daca tu te duci la o tipa si ii zici: „esti cam proasta, dar te-as fute” iti iei o palma. Invers isi ia fix futaiu fara dorinte de satisfacere

  4. Doxatul Dex spune:

    Vorba aia:
    Q: „Cum faci o femeie sa aiba orgasm?”
    A. „Cui ai pasa?”

  5. boemul spune:

    vaaaiii… nu se poate!
    misogini pe blogul meu???
    n-aş fi crezut 🙂

  6. ILUZIA spune:

    asta vroiam sa zic si eu, de parca altfel i-ar pasa !

  7. marie jeanne spune:

    hahahaha :)) o fi depinzand totusi atat de fata cat si de definitia mai larga sau mai ingusta a lui „orice” :)). dar ce memorie 🙂

  8. boemul spune:

    păi când e vorba de ceva cu notă sexuală, sigur ţin minte 🙂
    nu puteam să reţin şi io la viaţa mea câte ceva din matematică, informatică etc… nuuu… 😦

Lasă un răspuns

