amicii pierduţi ai boemului

Câţiva zăbăuci stau într-o cameră, ascultă Mezarkabul şi beau. Apare la reuniunea culturală şi amicul R.

–  Hai noroc… hai noroc… ce serviţi p-aici?

Vin, bere, numai Vali cu sticla de apă plată în mână.

–  Ce bei mă acolo?

– Apă, nu se vede?

– Hai mă, fii serios… te-ai pocăit?

– Pe bune…

R. ia sticla şi nu se oboseşte să miroasă, ia un gât sănătos şi se pune pe tuşit.

– Bă, asta-i ţuică! Faci mişto de mine, ştii doar c-am probleme cu stomacul şi mai sus de bere nu mă bag!

Vali, ezitant::

– Totuşi… e cam 60% apă!

Azi se împlinesc nişte ani de când Vali a murit într-un mod cu totul stupid. Dormi liniştit, prietene… În uichendul ăsta voi bea nişte ţuică în amintirea ta.

4 Responses to amicii pierduţi ai boemului

  1. ILUZIA spune:

    clar! cu 60% era de fapt un sprit de tuica.

  2. boemul spune:

    el a zis-o în sensul că avea 40 de grade 🙂

  3. ILUZIA spune:

    ai aaaaa ! sunt bautoare de tarie stiu toate detaliile tehnice, am mers si eu pe firul glumei.

  4. boemul spune:

    mea pulpa 🙂
    subtilităţile nu prind azi la mine, încă de dimineaţă mă gândesc la ţuica pe care o voi bea duminică, în timp ce pescuiesc la copcă, la minus 7 grade 🙂

Lasă un răspuns

