rămân fără provizii…

Mai aveam vineri seară doar doi litri juma’, deci numai juma’ de litru peste cota de avarie. Mi-am impus aşadar să păstrez jumătatea pentru duminică, atunci când aveam o deplasare la copcă alături de contabilul cel fricos prudent.

Sâmbătă pe la prânz aud ceva de un cod portocaliu… bă, sigur fricosul prudentul ăla o să se dea lovit! Hai mai bine să folosesc jumătatea aia să mă încălzesc azi, presimt că mâine nu voi mai avea nevoie de ea…. Şi dă-i de la 4 juma’ până pe la 7… nasol, s-a terrminat. Acum, asta e, ce mi-s doi litri, ce-o fi unu juma’… S-a mai dus jumătate de litru până m-am culcat, că blocul meu abia anul ăsta va fi reabilitat termic şi e cam frig înâuntru, mai ales în camera de pe colţ.

Duminică dimineaţa… îmi mut superbul fizic în bucătărie, fac nişte paste, cum se face fix 8 sun contabilul cel fricos prudent, care crede că eu nu ştiu că-mi citeşte blogul (hai noroc!). „ Băi Mihai… să fim serioşi… e OK acum, dar n-ai auzit ce urmează? Dacă plecăm şi rămânem împotmoliţi la întoarcere, pe frigul ăsta să fii blocat în zăpadă la vreo 50 de km de Bucureşti nu-i o idee bună… Hai să lăsăm copca pe săptămâna viitoare.”

Vaaai ce surpriiizăă… Stau acasă tot uichendul, mai rar aşa ceva. Trebuie să mă încălzesc, mi-am zis pe la prânz. Până seara, se mai dusese un litru!

Oamo, te rog să mă ierţi dar am o veste proastă. Ştii ăia doi litri de ţuică pe care ţi-i promisesem? Nu ştiu ce s-a întâmplat, cred că mi i-a furat careva!

P.S.: de fapt, dacă stau bine să mă gândesc, nici măcar nu-i vina mea! Io-s băiat cuminte, dar sunt sfătuit prost! Tanti asta m-a învăţat la prostii!

 

14 Responses to rămân fără provizii…

  1. Auzi, boemule, cumva tu vrei să mă faci să mă iau de săraca fată când de fapt tu ai beut țuica și acuma faci ca pisica prinsă la smântână? Norocul tău că sunt oamă iertătoare și o să mă mulțumesc cu bere 😀 Când o fi vremeai mai caldă, of cors.

  2. boemul spune:

    e, peste vreo doo săptămâni trag io o fugă la Giurgiu şi fac plinul 🙂

  3. Oana spune:

    Tre’ sa recunosc ca-i prima data cand cineva imi zice tanti. 😀

  4. animal00 spune:

    iar bei ma?

  5. Ui ce face el în loc să mă scoaţă la o plimbare!

  6. ILUZIA spune:

    n-am vazut asa oameni, numa la beutura va e gandul; avea dreptate mama ca oricum o sucesc ma invart in anturaje dubioase!

  7. Radu spune:

    Pe planul asta nu te concurez. Din toate aplicatiile prunei, tuica e singurul lucru pe care il urasc.

Lasă un răspuns

