ceva ciudat

Nu pot intra pe mailul pe care-l foloseam inclusiv pentru blogul ăsta. Cică parola e incorectă… mi-o fi spart careva contul.  Dacă vreunul dintre cei cu care am conversat de pe adresa care apare când comentez pe la voi pe bloguri primeşte vreun mail ciudat de la mine, să ştie că nu-i vina mea.

Sper doar să nu-mi fure careva şi blogul…

5 Responses to ceva ciudat

  1. UnPorc spune:

    La wordpress admin mai ai acces? Dar la cpanel? Daca da, se rezolva repejor…

  2. Doxatul Dex spune:

    Hai ma! Are si hotii mandria lor! 😀

  3. boemul spune:

    se pare că problema e de la ăia de la idilis.
    asta dacă nu cumva eu sunt ăla care i-a furat blogul boemului 🙂

Lasă un răspuns

