publicitate neplătită

Eu beau Silva neagră, încă din ’98 când am descoperit-o, nu pun gura pe altele decât atunci când nu găsesc. Anul trecut însă, în concediu fiind, mi-am pus şi eu întrebarea: bă, dacă există totuşi alte beri care mi-ar plăcea, şi eu nu ştiu pen’că nu încerc? Aşa că am dat o fugă în cofland şi mi-am luat vreo 50 de beri, 50 de tipuri diferite. Vreo patru zile am tot degustat. N-am găsit una mai bună ca Silva, dar asta de mai jos nu-i rea deloc. Nu ştiu dacă se mai găseşte şi prin alte părţi, eu am văzut-o doar în Cofland. E cam ieftină, aşa că nu ştiu cât de OK e, nu mi-e prea clar nici ce anume m-a atras la ea, dar o recomand. Atenţie că sunt mai multe beri cu marca respectivă, celelalte nu prea mi-au plăcut, aveţi grijă dacă luaţi să fie neapărat Hefeweizen asta:

Se poate bea şi iarna, am aflat io aseară când am făcut turnuleţul 🙂

4 Responses to publicitate neplătită

  1. Și io beam pe vremuri Silva neagră. M-am lăsat când înainte de first date-ul cu un tip am ieșit cu niște prieteni și m-am îmbătat rău. Am mers așa la prima întâlnire…și culmea, nu m-am învățat minte că n-a fost singura „primă întâlnire” la care am ajuns beată. Dar asta a fost memorabilă, mi-a fost rău, chinuri, bude toată noaptea ehe, am impresia că și pentru el tot de neuitat a fost :))

  2. boemul spune:

    deh… 7% nu-i totuna cu 5% 🙂
    partea cu chinurile şi buda însă n-o înţeleg, e o bere foarte curată.
    încearc-o şi p-asta albă, e OK.

    • Eh, păi băusem vreo 5 beri într-o oră jumate, era prea mult și prea repede, de acolo buda și chinurile.
      O s-o încerc și pe asta, io de obicei beau Timișoreana și-mi mai plac mult Dab și Staropramen. Dab chiar merită, e un gust cu totul și cu totul diferit 😀

Lasă un răspuns

