ce se-ntâmplă la mine acasă rămâne la mine acasă

Ieri am fost la o petrecere de copii. Cât se agitau monstruleţii, am stat şi eu cu colegii la bere. După ce am predat-o pe fii-mea, am mai ieşit să mă întâlnesc cu cineva şi am mai băut vreo trei. Odată ajuns acasă, mi-am dat seama că risc să treacă o săptămână fără să mă îmbăt, aşa că am dat curs plăcerii mele vinovate, construirea de turnuri 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu prea îmi amintesc bine construirea ultimulul etaj al capodoperei arhitecturale, deci am lucrat temeinic 🙂

Acum facem o paranteză (). Acum vreo două săptămâni, când scriam despre lucrurile ciudate făcute pe la beţie, mi s-a atras atenţia că cele mai cele sunt atunci când te trezeşti într-un pat străin, sau cu o necunoscută în pat şi fără un ambalaj gol de prezervativ pe noptieră.

Ha, copilării… Eu m-am trezit în patul meu, dar nu singur. Nu. Lângă mine stătea cuminte în pat dexul. Nu dexul din blogroll, pe care nu-l cunosc şi nici nu vreau să-l „cunosc”, ci ăla pe care-l cunoaştem toţi, sper:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De unde şi întrebarea mea: ce mama tuturor ciudăţeniilor cunoscute omului am făcut eu astă noapte???

8 Responses to ce se-ntâmplă la mine acasă rămâne la mine acasă

  1. radu spune:

    depinde… era lipicios?

  2. george spune:

    Radu, nu prea cred, ca „pula nu stie carte” 🙂
    probabil ai auzit la televizor vreun cuvant pe care nu-l stiai si n-ai putut sa dormi pana n-ai vazut ce inseamna…

  3. boemul spune:

    dom’ inginer, nu era lipicios şi nici nu avea mirosul specific 🙂

    jorj, îmi place să cred că a mea e educată 🙂
    oricum, dacă îmi învingeam lenea să mă duc să scot dexul din bibliotecă pentru atâta lucru, mai găseam şi energia să-l duc înapoi.

  4. ILUZIA spune:

    eu demult am avut un prieten f inalt si intr-o seara nu-mi iesea o pozitie care se facea da-n picioarelea. si eu vroiam tare in pozitia ceea. si m-am urcat pe dex. sper ca la tine a fost altceva!

  5. boemul spune:

    cum eram singur, ipoteza asta pică 🙂
    dar m-ai făcut curios…

  6. Doxatul Dex spune:

    Prezervativ gol, sau prezervativ lipsa, rezultatul tot la gradinitza ajunge. 🙂
    In afara de asta merci pentru precizarea cu dexul! Ma speriasem ca si eu am fost cam beat si nici nu-mi gasesc dictionarul :))

  7. boemul spune:

    mă… la mine nu l-ai lăsat, p-ăsta din poză îl ştiu de mic copil 🙂

  8. Radu spune:

    Eu cred ca ai incercat sa-ti multumesti parintii care in tinerete au tipat la tine sa-ti intre cartea in cap. Din pacate n-ai putut sa o convingi decat sa ti se urce in pat.

Lasă un răspuns

