hibernală

Na, că tot am făcut-o şi p-asta!

Aproopooo… am zis şi o repet: cei care zic că “pescuitul nu e sport” sunt invitaţi să-şi mişte fundurile sportive şi să facă ei ceva copci în gheaţă de 30 de centimetri, cu toporişca mai ales … că na, poate se strică freza sau o uităm acasă.

Cu peştii a fost OK. Unii cred, în mod eronat se pare, că expresia OK provine de pe timpul războiului civil american, şi că înseamnă “zero killed”. “Zero killed “ ar fi fost oricum, că aveam de gând să-i eliberăm, dar n-a fost cazul, că a fost şi OC – “zero caught” 🙂

Bă, da’ aşa bună e berea băută pe baltă la 5 gradeeee…

P.S.: dacă voiam totuşi să luăm ceva acasă, am fi putut lua picioarele ghinioniştilor ăstora, dar am avut o reţinere…

7 Responses to hibernală

  1. Phidas spune:

    Ale dracu broaste fac plaja pe gheata. 🙂

  2. boemul spune:

    erau chiar la mal, SUB gheaţă, le-a scos amicul meu cu un băţ 🙂

  3. Băi, io cred că minți. N-ai fost nicidecum la pescuit, ci la golănie, dar cel mai probabil ai luat cu tine vreun prieten căsătorit și ai zis și tu pe blog cu pescuitul să nu se prindă nevastă-sa că și-a făcut ăla de cap 😀

  4. ILUZIA spune:

    broastili ie mai bune dacat pestii ! si curvele la fel.

  5. boemul spune:

    fetelor, rele sunteţi 🙂
    e adevărat că omul e însurat, da’ chiar am fost la pescuit!
    şi n-avem niciunul înclinaţii de brokeback mountain 🙂

Lasă un răspuns

