ceva de vis…

Se făcea că era seară şi cred că mă duceam la un chef, că aveam într-o plasă o sticlă de doi litri de vin. Trebuia să ajung pe undeva prin Pantelimon probabil, că m-am urcat în tramvaiul 14. Deşi n-am mers mai mult de 7-8 staţii, când m-am dat jos era deja dimineaţă. Să vezi chestie, a naibii încălzire globală, unde se terminau blocurile începea marea 🙂  N-am găsit adresa unde trebuia să ajung şi am luat-o înapoi, pe jos de data asta. Nici n-am mers 10 minute şi am dat d-un parc, o placă la intrare zicea că-i parcul Izvor. Nu semăna însă deloc cu ăla de lângă parlament, ci era mult mai mare, oarecum în pantă şi cu mult mai multă vegetaţie. La un moment dat am găsit un fel de muzeu cu maşini şi motociclete vechi, dar niciuna nu era întreagă, arătau de parcă ar fi fost la un moment dat în stare perfectă şi apoi fuseseră tăiate în două sau mai multe bucăţi. M-am învârtit puţin p-acolo şi mi-am continuat drumul. Era din ce în ce mai cald, şi la un moment dat dau de… un mic vulcan! Nu scuipa nici lavă, nu ieşea nici fum, ci doar porumb fiert 🙂  M-am dat aproape şi am început să mănânc, luam câte un pumn de boabe fierbinţi şi înfulecam, deşi mă ardea groaznic şi la mâini şi în continuare. După ce m-am săturat am plecat mai departe şi am dat d-un lac, părea prea mare pentru a-l ocoli dar nu foarte lat, aşa că mi-am scos pantofii şi toate hainele, le-am pus în plasă, am înnodat-o ca să plutească şi am început să înot. Când eram pe la jumătatea lacului mă pomenesc că vine spre mine un iaht… de pe punte mă privea un fel de femeie, avea un corp superb dar două capete, unul blond şi altul roşcat. Din păcate, când a ajuns lângă mine şi a început să vorbească (capul roşcat) m-am trezit 😦

Este a nuştiucâta oară când visez că Bucureştiul e pe malul mării şi semiinundat. Noroc că locuiesc în Rahova şi asta-i mai la deal 🙂  Pe voi ceilalţi nu vă văd prea bine…

P.S.: Bine… două-trei cititoare pot primi în gazdă, numa’ să aibă calităţile necesare. Gătit, spălat, călcat, făcut curăţenie etc.  Dar mai ales etc 😉

14 Responses to ceva de vis…

  1. picatura spune:

    instinctele mele matern combinate cu alea de petitoare (cu toatele atavice) ma fac sa ma gandesc serios la lista de prietene, dar proaspat cum esti, e pacat….

  2. boemul spune:

    cum adică… proaspăt?

  3. picatura spune:

    proaspat debusolat.

    pune si dta un „e” lipit de matern, ca de foame nu mai vaz ce tastez

  4. boemul spune:

    ahaaa… s-a făcut lumină.
    m-am prins şi că instinctele e mai multe, mie personal literele nu mi-au ţinut de foame niciodată 🙂

  5. ILUZIA spune:

    sa nu-mi spui ca ai lasat ca fraierul 2 litri de vin din mana pentru un cap rosu de pe iaht!
    si PS- in caz de nevoie…nu ma remerc cu calcat/spalat/gatit dar daca ma iei garantat te ajut cu rezervele de vin.

  6. picatura spune:

    daca tot e superoferta, ia si d-aci: un blid de mancare iti dau, te invat sa speli, iti calc o camasa (desi n-am auzit rocker sa uziteze) si te- nvat sa cumperi umerasele adecvate ca sa-ti usuci tricourile impecabil (nb pantaloni nu calc!!)
    la etc admit ca am rezerve.
    care se mai baga neamule?

    PS tin frate literele de foame…la cat costa dracia asta de-mi rasucesc nervii la dansa… tot imi ies rochia, paltonul si perechea de pantofi.

    • boemul spune:

      eu folosesc cămăşi, dar nu genul ăla de purtat la costum 🙂
      acum mi-am amintit, tu eşti cumva picătura care ţinea acum câţiva ani blogul apadeploaie?

  7. Doxatul Dex spune:

    Eu cred ca mare ta trauma e ca femeia avea 2 capete si tu ai doar una. 😀
    Dar banuiesc ca si problema cu inundatia e importanta.

  8. picatura spune:

    ete dupa ce-am scris am apasat de bloda ce sunt pe un buton si gata: a disparut!
    reproduc cu aproximatie:
    – s-a dus naibii trend-u’ cu rock-istii. (cu carouri?);
    – nu! sunt prea: lenesa, dornica de citit, ocupata cu ceea ce nici nu gandesti, satula de scris (in ordine aleatoare). la care adaugam si vajnica problema cu virgulele ( care ma enerveaza constant si sigur).

  9. boemul spune:

    am şi cu carouri 🙂

  10. boemul spune:

    mici şi mari pe cămăşile de vară, mari pe cele de iarnă. una o port acum 🙂
    so… what are you wearing?
    asta-i glumă, nu-s chiar aşa obsedat 🙂

Lasă un răspuns

