sondaj adânc de opinie

Numeroşii mei cititori, scoateţi-mă vă rog dintr-o dilemă.

Să mă duc mâine la:

1. pescuit

sau

2. rugby?

Diferenţe: la pescuit o să mă desfăşor eu, probabil fără a prinde ceva, pe când la rugby m-aş uita la alţii. Pe stadion n-o să mănânc seminţe, la peşte da.

Vinul îl beau acelaşi, indiferent unde mă duc 🙂

4 Responses to sondaj adânc de opinie

  1. picatura spune:

    ma incumet eu!
    intrucat nu vad sa am vreun spor la scris d-ale mele, scriu la dta. si o sa plagiez (?!) raspunsu’ pe care mi-l confera rock-istul personal, cand ii adresez intrebari de genul asta.
    nu mai plagiez, m-am decis. citez: DA

  2. ILUZIA spune:

    pai depinde ce ai la indemana, treningul sau geaca.

  3. sper c-ai fost la rugby! mie mi-ar fi plăcut să merg să văz ce și cum, dar am fost în deplasare. așa măcar fă și tu un rezumat al meciului că la tv nu dau drumu, îs numa gagici în țâțe goale la emisiunile sportive.

  4. boemul spune:

    speri mata da’ speri degeaba 🙂
    ce-i drept, dacă mă întorceam în Bucale cu juma de oră mai devreme le-aş fi putut face pe amândouă 🙂
    da’ apoi m-aş fi supărat, că ne-au bătut ăia 😦

Lasă un răspuns

