dilema de luni

Azi dimineaţă, în timp ce mă admiram în oglindă spălam pe dinţi am constatat ceva ciudat.

Exceptând reuniunea culturală Daily Cotcodac, în cadrul căreia am cunoscut persoane foarte interesante, am avut un uichend oarecum banal – cumpărături, gătit, tentativă de curăţenie, somn şi TV… n-am făcut nimic periculos, şi nici n-am băut atât de mult încât să fi uitat despre aşa ceva.

Atunci de ce mama naibii am trei vânătăi pe piept???

11 Responses to dilema de luni

  1. Doxatul Dex spune:

    Poate ai baut pana ai uitat ca ai baut? Dupa care ai spart trei caramizi intre pectorali.

    • boemul spune:

      nouă beri sâmbătă…
      vânătăile sunt circulare şi oarecum într-o linie oblică 🙂 m-or fi răpit extratereştrii? parcă ăia făceau aşa ceva prin lanurile de porumb sau pe păşuni…

      • Doxatul Dex spune:

        Circulare? Poate ai scos doapele la beri, sau inelul de la cutie, cu pectoralii :))

      • ILUZIA spune:

        (desi sotul meu nu ma crede) si mie mi se intampla asta cu extraterestrii; adica ma rapesc cam saptamanal, de obicei din club cam pe la ora 4 dimineata. Cred ca e ceva legat de organe ca io cand ajung acasa pe la 6 unele ma cam ustura.

      • boemul spune:

        păi nu prea ţii la „experimente”, dacă te ustură după doar o oră… presupun că o oră durează doar răpirea şi drumul până acasă 🙂

      • ILUZIA spune:

        1-2 ore. E cazul sa schimb extraterestrul? :-)))))))))

  2. picatura spune:

    io zic ca, si anume, daca nu-l intereseaza ca ai verigheta, nu. parerea mea…

  3. ILUZIA spune:

    un pic asa e invidios ca a mea are mai multe grame dar asa per general….nu-l intereseaza.

    • picatura spune:

      ete, d-aia zic eu, saibele sed cel mai bine acasa. la cutie. (nu noptiera, polita sau nu stiu ce, intrucat se pot rataci si naiba stie cand ai nevoie sa le duci la amanet)
      in acest fel te feresti chiar si de infime invidii

  4. Io cred că te-ai bătut cu pumnii-n piept. Așa s-ar explica 2 vânătăi. A treia…hm…nu cred…nu se poate să fie așa lungă… e inuman. Nu, despre a treia vânătaie nu-mi pot da seama ce și cum!

    • boemul spune:

      îmi pare rău că nu le-am făcut poze ieri, acum mi-e că până ajung diseară acasă abia se vor mai vedea… sunt cam cât o monedă şi în linie, nu poate fi vorba de dat pumni 🙂
      numai la dimensiuni îţi stă gândul…

Lasă un răspuns

