Nicio săptămână fără poze!

E timpul pentru o nouă poză cocalaristică din tinereţea mea. Asta-i făcută cu vreo două luni  juma’ înainte să împlinesc 18 ani:

 

A se remarca ochelarii retro (împrumutaţi de la O COLEGĂ),  maieul foarte decoltat şi blugii tăiaţi peste tot, moştenire de la vărul fugit în Franţa. Mai remarcaţi şi ce colegi amabili aveam, de am stat descheiat la şliţ  juma’ de zi şi unul nu s-a găsit să-mi zică…

4 Responses to Nicio săptămână fără poze!

  1. picatura spune:

    splendid!
    ramane numa sa-mi explici de ce ma agaseaza, cand doresc sa te lecturez, ceva cerere de la e-licitatii.

  2. brontozaurel spune:

    Super!

  3. Dianette spune:

    Jeansi taiati aveam si eu… foarte taiati… metal si G’N’R la casti… visam ca lumea e a mea…
    Dupa pleata… presupun ca ceva metal ascultai si tu 😉

Lasă un răspuns

