de primăvară

Aşa am o stare de nici nu pot să mă exprim, deci o să-i las pe domnii de mai jos s-o facă-n locul meu:

4 Responses to de primăvară

  1. picatura spune:

    fata, io nu te iau la mine. da’ crez ca ti-l forwardez p-al meu sa plangeti impreuna in apartamentul proprietate si deja reabilitat. poate asa scapa si iglesias al meu de astia ai vostri

  2. boemul spune:

    iglesias??? BLASFEMIE!!! 🙂

  3. picatura spune:

    asa o zis si ista. da’, ‘r’ar dansa de blasfemie ca nu baga seama ei decat cand eram deja in luna 7-a. ce putem concluziona?

  4. ILUZIA spune:

    mie astia nu mi-au placut cam niciodata dar ascultand acu…..asa-mi facusi un dor de sepultura…

Lasă un răspuns

