fumatul dăunează grav sănătăţii mintale

dacă voi credeţi că nu-i aşa, poate îmi puteţi explica şi mie de ce stăteam în faţa monitorului, frecam un pachet de ţigări de birou şi mă miram că nu se mişcă deloc cursorul!

8 Responses to fumatul dăunează grav sănătăţii mintale

  1. Luke spune:

    Care cursor ? :))
    Ca in bancul cu tipul care intra in magazin si ia un pachet de tigari .Cand sa iasa ,vede ca pe pachet scria „Fumatul poate cauza impotenta”.Se intoarce la vanzator si-i zice „Nu va suparati ,de alea cu fumatul face cancer nu aveti?”.

    • boemul spune:
        al mausului, evident 🙂

        Edit: comentariul ăsta apare cu o zi întârziere. după cum spuneam, culmea wordpressului e să intri în spam comentând pe propriul blog 🙂

  2. Doxatul Dex spune:

    Nu fumezi suficient. Daca mai continui o sa poti misca cursorul cu puterea mintii.

  3. Luke spune:

    If you are my father …atunci vino si schimba-mi becul la farul drept la masina,ca ma rog de tine de 2 saptamani.

    • boemul spune:

      te rog… vorbeşti cu ăla care a folosit şase luni lumina de la hotă până a venit taică-su în vizită şi i-a reparat întrerupătorul de la bucătărie :))

  4. brontozaurel spune:

    Daddy used to do that with the receiver when I first got a wireless kit 😉

    La un interviu destul de recent mi s-a dat laptop si mouse pe USB. Logic, eu fiind obisnuita sa NU folosesc mouse, ci doar touchpad-ul, n-am mai legat sobolanu’ la laptop. Fac eu ce imi spusese sa fac, vine omu’ sa se uite si, logic (pentru el! 😛 ) vrea sa navigheze folosindu-se de domnu’ mouse. Vede ca nu merge, incepe sa-l scuture… „ba, ce are asta? l-am folosit acum o ora…” 😆

Lasă un răspuns

