un uichend special

M-am hotărât: voi face mâine ceva ce n-am făcut de mult timp. Mă tem că am şi uitat cum se face, că au trecut ceva ani. Nici n-aş spune că abia aştept, activitatea respectivă nefiind tocmai pe placul meu…

CURĂŢENIE GENERALĂ.

Voi lua somptuoasa mea reşedinţă la puricat, frecat, şters, spălat etc.  Dacă mă ambiţionez, poate bag şi aspiratorul!

Bine… la cum mă cunosc, estimez o probabilitate de 60% de a mă sătura după vreo oră, moment în care voi înghesui tot ce-am adunat prin debara şi în camera cea mai mică, voi privi admirativ restul reşedinţei zicând „bă ce curat eee….” şi apoi voi deschide o bere. Prima din multe 🙂

4 Responses to un uichend special

  1. Luke spune:

    Hahaha …eu tocmai ce am eliberat debaraua ,ca era plina de ce am inghesuit in ea .Spor la treaba /bere.

  2. picatura spune:

    nu zic, doamne’ feri, sa renunti la bere…da’ nu mai bine o bei in oras si lasi in situ o menjera? ori temi ca o gasesti in stare de deces la retur?

  3. ehe, vezi că nu știi cum se face? stai să-ți explice oama: par egzample, să zicem că io plec pe 4 mai din țară. mama mă tot întreabă dacă e curat la mine, io-i zic adevărul, că nu-i. și se oferă: „dar cât ești tu plecată nu vrei să vină mami să-ți facă ordine?”. ehehe, dar cumva crezi că m-am lăsat rugată? niet! lună o să fie la mine-n casă! și-am scăpat și de data asta de spălat pe jos, frecat la cadă și spălat aragaz.

  4. boemul spune:

    s-a desfăşurat conform aşteptărilor.
    şi astăzi chiar se aplică metoda Oama, că are maică-mea drum în Bucureşti :))

Lasă un răspuns

