uarning

că tot am fost lăudat că-s zgârcit, public azi un avertisment.

Am ajuns întâmplător printr-un supermarchet care începe cu L şi conţine o singură vocală, respectiv i. Acoloşa am văzut, pus strategic pe lângă intrare, acest produs denumit în mod foarte original, dar total impropriu, bere:

Am luat doar o cutie, de curiozitate  – ce naiba poa’ să coste 0,99 lei, fie şi numai cu 3% alcool???

Am gustat-o pe înserat… Ştiţi terasele alea care arată de parcă nu s-au renovat de vreo 20 de ani şi unde te servesc nişte personaje cu feţe de ospătari din anii ’80? E, închipuiţi-vă că pe o terasă d-asta la sfârşitul turei – tură ce se întâmplă vara la 35 de grade – se adună ce au mai lăsat unii grăbiţi prin halbe şi se pune în ceva care se vinde fraierului. E, asta am băut eu! Nici nu vreau să-mi închipui cum era dacă n-o beam rece…

O recomand cu căldură nostalgicilor comunişti 🙂

5 Responses to uarning

  1. Luke spune:

    La 0.99 lei ce voiai sa fie ? Guinness ?
    P.S. Macar de acuma o sa te feresti de berea Beer :)).Si da ,iti inchipui cum era calda ,yoghinii de la MISA numai asta beau .

  2. dan spune:

    zgarcitule! mofturosule!

    lasa ca tot e bine, nu o sa imi iau si eu teapa asta, eu mi-am luat-o deja cu „berea” dorfer.

  3. ILUZIA spune:

    ba eu am baut tot d-acolo si tot la asa pret Dobru si nu parea asa dubioasa. Bine recunosc, nici n-am gusturi la bere.

Lasă un răspuns

