oropsiţii

Deşi stau cam prost la capitolul simţul observaţiei, parcă am remarcat cât de cât ceva schimbări la unii din prietenii mei în ultima vreme – în sensul că ne vedem mai rar, când ne vedem ei stau mai puţin la bere, parcă le sună telefoanele mai des etc.

Am zis şi eu că s-or fi maturizat şi ei…  mai multe responsabilităţi, stau şi cu familia mai mult, poate nici băutura nu le mai prieşte la fel ca altădată etc.

Ei bine, nu! Se pare că din vina – de fapt cauza –  mea se întâmplă toate astea…  Tocmai am vorbit cu prietena unui prieten (printre puţinii dintre amicii mei care nu-i însurat, deşi tocmai el a găsit pe cineva foarte OK, se pare). Să vedeţi chestie… cică nevestele unora din prietenii mei au ajuns la concluzia că eu aş putea avea o influenţă cam nefastă asupra stimabililor respectivi! Se pare că eu îmi petrec zilele – dar mai ales uichendurile -fiind beat juma’ din timp, umblând cu 3-4 femei în acelaşi timp ş.a.m.d…. Oricum, un stil de viaţă care ele se tem că ar putea părea cam interesant nevinovaţilor soţiori, pe care cu siguranţă niiciodaaatăăă nu i-am cules eu de pe jos de prin bodegi sau de prin locuri cu adevărat deocheate!

WTF?!

De unde până unde?! Băi, măcar d-ar fi adevărat, dar realitatea e că io-s neobişnuit de cuminte pentru un tip în situaţia mea… În lunile de când am început din nou să “ies în lume” nu m-am văzut cu mai mult de 6-7 doamne/domnişoare, şi orizontal cu una singură, că a doua nu se pune! Cu băutura nici măcar nu ies prea mult din media grupului, chiar dacă o mai iau ocazional pe arătură, dar ce era de influenţat la copilaşii nevinovaţi s-a influenţat d-acum mai bine de 10-15 ani…

Deci care o da cu minciuni d-astea despre moi?

P.S.: în caz că vreunul din voi îmi citeşte blogul fără să ştiu, e vorba despre nevestele numiţilor D., R. şi F. Posibil şi a lui I.

P.P.S.: iar pe vreo două din cele cu care am ieşit chiar nevestele voastre mi le-au recomandat!

7 Responses to oropsiţii

  1. Doxatul Dex spune:

    Tu de fapt te vaiti ca n-ai de la cine sa mai primesti ponturi? 😀

  2. Deci eu pot să dau în scris în faţă şi la notar şi la popă că eşti un model de cuminţenie.
    N-am dat peste tine nici măcar ameţit, darămite beat vreodată. Cât despre vikenduri petrecute distructiv, poate numa alea când a trebuit să-ţi calci pe prestanţă şi să te dai cu mine-n balansoar…

    În rest, doar opiniile vehement anti-bisericeşti mă fac să nu te suspectez că nu cânţi în corul bisericii.

  3. oamadetinichea spune:

    Pățit și io boemule, d-astea. Cică aș fi fost influență negativă pt gagici cărora li se spunea că vin bete de la întâlneala cu mine ori veneau acasă cu, citez, „chef de pulă”. Ca să nu mai vorbim căcu amicele măritate n-am mai vorbit de-un car de ani, probabil din același motiv. Eu am găsit soluția: ies mai mult cu amici băieți, ăștia beau mai mult și se însoară mai târziu :))) Tu nu știu ce dracului o să te faci!

  4. @Oama: iese cu noi, eu am jurat că nu mă mai mărit.
    PS: ca să am, citez ”chef de pulă”, nu tre să ies cu o damă, de băut nu beau, din motive personale, deci nu intrăm în competiţie pe aceeaşi resursă. Când ieşim şi noi?

  5. Radu spune:

    Codoşeală neterminată cu refacerea (nenorocirea repetată) vieţii tale?! Factor perturbator carile eşti tu! Ignore si in black list cu Boemul!

  6. ILUZIA spune:

    da , de 3 ori da! si eu am auzit zvonuri ca unor maculi le-ar fi scazut calitatea ciorbei de loboda si calitatea sexului de cand pretenele mele au aflat ca eu am bilet permanent de iesit singura si ca nu mi se pune echilotestul cand vin acasa. si nici macar n-am divortat ma gandesc ca daca s-ar intampla o sa-mi intezica si sa umblu la strand in costum de baie in fata feteleor.

Lasă un răspuns

