sevraj

C-aşa-mi vinieee câteodaaatăăă….

Numeroşii mei cititori, situaţia e groasă!

Poza de mai sus trebuia să apară azi cu textul „Mai ieste o singură ziii!!!”

Din păcate, apare cu textul „Mai ieste 8/9 zile…” 😦

12 Responses to sevraj

  1. Luke spune:

    Colectia ta de arme medievale?O sabie ,3 sulite si un scut ….slabutz :P.
    P.S. Pune si niste monturi ,o balta ,o sticla de rachiu,ceva momeli si atunci mai vorbim de ceva 🙂

  2. Luke spune:

    Am bagat odata niste rame si vermusi in frigider ,mai bine detonam o bomba nucleara la ce scandal am avut.

  3. Luke spune:

    Mein gott im himmel !!! Daca ii zic asta la nevasta (cu scoicile ) ,poate imi iarta faza cu viermii .

  4. Dacă-s puse scoicile/ râmele în congelator într-o pungă din aia auto-sigilantă… la ce bun să te mai nervozezi?

    Luke, omule, să-ţi dea Dumnezeu sănătate, dacă vrei te apăr eu la nevastă data aviatoare, că m-ai detensionat fix la momentul oportun.

  5. Luke spune:

    Merci Belle ,dar cred ca ma pot apara si singur de o femeie care e jumatate cat mine 🙂 .Picatura ….mancarea o fac eu mai mult (deci pot baga in frigider ce vreau,cred 🙂 ) ,in 6 ani de facultate am invatat sa transform cartofii in caviar …crede-ma.

    • picatura spune:

      nesansa e de partea ta! cu prejudecatile nu te bati.
      cand strecori lu’ Belle retepta de caviar pune-o, rogu-te, alaturea si p-aia de champagne. macar sa stim o treaba…

  6. Luke, vreau şi eu reţeta de cartofi transformaţi în caviar.

  7. ILUZIA spune:

    8 zile si….schimbi parchetul????

Lasă un răspuns

