să schimbăm profilul…

Cu taraba cealaltă n-am avut deloc succes… o fi din cauză că cititorii mei caută alte produse!

Aşadarrr…

Am primit şpagă cadou aceste chestii, de care eu nu consum, atunci când vine vorba de alcoale fiind puţin naţionalist. Deci, aştept oferte 🙂

7 Responses to să schimbăm profilul…

  1. Am eu o ofertă: îmi dai sticla de Ballantine’s și vreo 3 beri. Eu viu cu compania selectă. E? 🙂

  2. Doxatul Dex spune:

    We should be friends!!!

  3. ILUZIA spune:

    din pacate nu dispun de resurse care sa acopere mai mult de umatate din valoarea sticlelor la Metro dar, sunt o prezenta agreabila, fire glumeata cu umor fin,consumatoare profesionista, posesoare a unui trup de invidiat si nu in ultimul rand cu o vaga urma de modestie. Nu am dubii in privinta alegerii tale totusi te rog lasa deschisa lista de comm toata ziua.

  4. George Damian spune:

    Aici greşeşti. Ce ai tu acolo nu e distilatul corect. Te pot îndruma personal pe o cale mai bună a distilatelor de acest gen, însă e cam scumpe.

Lasă un răspuns

