pauză bahiconcertistică

Numeroşii mei cititori, eu dispar până marţi. Sâmbătă şi duminică pot fi găsit la OSTFEST – sunt ăla din secţiunea Gazon, mai mult sau mai puţin beat, la 1.90 şi suta de chile, cu ochelari heliomaţi şi barbă blondă. Câştigă dreptul de a-mi oferi o bere cine vine la mine şi îmi spune parola, respectiv „Mă scuzaţi, sunteţi cumva stăpânul absolut al universului?”. Câştigă o mamă de bătaie cine face asta vineri, că atunci voi fi cu nişte prieteni care NU trebuie să ştie că eu sunt stăpânul absolut al universului 🙂

Dacă nu apar marţi… poate apar miercuri sau deloc.

5 Responses to pauză bahiconcertistică

  1. animal00 spune:

    gazon ma?

  2. Deci n-apucăm să bem bere, io am la fire circle.
    Și chiar zic mersi că ți-ai luat la gazon, măcar de-ar avea atâta inspirație restul omilor de aproape 2 metri ca să pot vedea și eu ceva! Că doar d-aia dau atâția bani pe belet mai în față: îs pitică și să văz și io ceva!

  3. picatura spune:

    si aia care au dreptul al bere deja castigat ce (se) fac?

  4. Radu spune:

    Tu te-ai vazut cu Oama clar…Mirositi la fel!

Lasă un răspuns

