am plecat să mă-nsor!

V-am păcălit de fapt că mă duc la OSTFEST… de azi înainte voi putea fi găsit doar prin intemediul emailului logodnicei mele:

De la: Alise Mabou <alise_mabou44@yahoo.co.uk>   Importă adrese alise_mabou44@yahoo.co.uk  Blocare adresa e-mail alise_mabou44@yahoo.co.uk   Blocare redirecţionare SMTP 127.0.0.1
Răspunde: Alise Mabou <alise_baby2000@yahoo.com>
Pentru: undisclosed recipients: ;
Subiect: hello
Antet complet
Toate ataşamentele

Buna ziua,
Numele meu este Alise, eu sunt o fată frumoasă tânără, am luat contact când am
a fost de navigare prin intermediul net de astăzi şi am decis să vă contacta mea
prieten, voi aprecia primirea răspunsului dvs., astfel că L va trimite
tu pozele mele şi informaţii este vorba despre mine. în aşteptarea pentru dvs.
răspuns pozitiv ..
cu dragoste,
Alise.

Hello,
My name is Alise, I’m a beautiful young girl,l got your contact when I
was browsing through the net today and l decided to contact you as my
friend, I will appreciate receiving your response, so that l will send
you my pictures and information’s about myself. awaiting for your
positive response..
with love,
Alise.

3 Responses to am plecat să mă-nsor!

  1. Luke spune:

    Si maine iti cere 10.000 de coco ca sa deblocheze mostenirea lu’ bunica-sa :))
    P.S. La cat suntem de urati ,chiar crezi ca se iau fete de 20 de ani de noi??

  2. Şi eu care credeam că iubita ta adevărată e cea despre care povesteai în alt post…

  3. Radu spune:

    Ha ha, am primit si eu din astea, inclusiv de la barbati! :))

Lasă un răspuns

