concluzii de OSTFEST

Mult zgomot, dar şi multă muzică.

M-am plimbat prin Bucureşti trei zile cu o brăţară roşie pe mână, masculinitatea mea a avut de suferit.

Că veni vorba, mă duceam sâmbătă cu limuzina 41 spre locul respectiv când a urcat unul cu o brăţară verde. O staţie mai târziu, hop unul cu o brăţară galbenă. „Iote bă, suntem un semafor!” mi-am zis eu, dar apoi a mai apărut o tanti cu brăţară galbenă şi ne-a stricat armonia cromatică.

Bobby Blitz se ţine foarte bine, mai ales având în vedere prin câte a trecut la viaţa lui…

Mirosul de hamsii prăjite e INUMAN pentru unul care nu mănâncă peşte.

Berea cam scumpă… în mod evident, organizatorii s-au gândit la sănătatea noastră, n-au vrut să stăm prea mult la cozi pe la budă sau ne trotilăm prea rău. Ţin să mulţumesc pe această cale persoanei care a pierdut două jetoane prin iarbă şi să o asigur că le-am băut în cinstea sa.

Că veni vorba, roacherii din Constanţa le beau, nu se încurcă… mai ales Indianu’, patron de bar de metalişti. Mai nasol e când „oboseşte” şi tre’ să-l ridici de pe jos, nu-i tocma’ fotomodel…

DeMaio are efect laxativ când le recită în română. No shit Nu glumesc, am râs până mi-a scăpat moţul.

Au cântat câteva tipe la festivalul ăsta, dar Blackie Lawless rămâne cea mai bună voce feminină 🙂

LOT şi Megadeth au prins o zi foarte bună.

Fun fact: când Lemmy ne-a pus să facem zgomot, mai pe la începutul concertului, eu şi cu cei doi cu care eram am strigat prima dată „mă-ta-i curvă” şi a doua oară „Justin Bieber”. Ştie cineva dacă s-a auzit până pe scenă?

Metalistele sunt de departe cele mai sexi femei din lume, chiar şi atunci când nu au vârsta şi/sau greutatea optimă. Am zis!

Poze nu pun, că n-am.  De fapt am câteva, una cu un tip cu un tricou mişto şi câteva cu o tipă care-şi scoate iarbă din decolteu. Lui i-am cerut voie să fac poza, ei nu… Dilemă!

6 Responses to concluzii de OSTFEST

  1. Buuuun roşul! Nu te-ai deocheat!

  2. animal00 spune:

    tu zici rau de wasp, ma?

  3. Luke spune:

    Voiam sa scriu ,da’ fetele ….cum erau fetele pe acolo .Si am vazut in penultimul paragraf :).
    P.S. 2 beri moka ,muzica buna ,fete frumoase ….inseamna ca te-ai distrat bine .

  4. M-ai văzut cumva p-acolo de zici de gagici care n-au greutatea optimă, ai? 🙂

Lasă un răspuns

