oadăfac…

Ziceam mai demult că-mi deschisesem un cont p-un site d-ăsta oarecum matrimonial. Nu l-am mai folosit demult, dar mai primesc din când în când mesaje de la tot felul de arătări  domnişoare. Pe ultima care mi-a scris tre’ neapărat s-o vedeţi şi voi, sutienul ăla sau ochelarii de pe ochi i-am pus eu într-un acces de mărinimie, pentru mascarea privirii bovine protejarea identităţii, dar prindeţi ideea:

Băi… chiar aşa???

Nu meritam şi io o poză cu teracota sau răpirea din serai, doar una în baie cu maşina de spălat???

Edit: am văzut şi celelalte poze ale ei… asta-i cea mai puţin pitzi!!!

6 Responses to oadăfac…

  1. Luke spune:

    :))))))) Uita-te la sanii ei voluptuosi….O sa patesti ca Bula in noaptea nuntii ,ca-i zice la nevasta :Bre ,cum se face ca avem amandoi pWla?.

  2. Luke spune:

    Am vazut link-ul si retrag tot ce am zis inainte ,ai dreptate.Raman dator cu o bere ,doua ,trei cand ajung prin tara.

  3. Hasta e publicitate mascată la pizdipoance

Lasă un răspuns

