beac in biznis

 

După un uichend lung, vă prezint ieşirea la pescuit de sâmbătă…

De zeci de am fost fără să-mi belesc măcar un deget, acum am reuşit doo… abia ajunsesem, deci nici măcar beat nu eram!

Techirghiol, frate!

Să vă arăt şi captura… la singular! Un oblete de vreo 14 cm, deci aproape cât puţulica mea mare pentru specia lui…

Obletele era într-un juvelnic agăţat de un băţ de pe mal… După ce au trecut turiştii străini şi au făcut valuri, băţul era căzut pe mal şi juvelnicul presupun că se îndrepta spre Deltă…

Mă mai duc, dar nu până la Olteniţa 🙂

One Response to beac in biznis

Lasă un răspuns

