muncă serioasă

am întrebat-o pe mătuşi-mea, nu avea… l-am sunat pe unchiul meu, nu ştia de unde să iau … le-am întrebat şi doi vecini, nu avea niciunul… m-am întors spăşit la ea şi mi-am dat seama că singura soluţie e să folosesc gura. Am apucat-o zdravăn cu amândouă mâinile şi am început. Jumătate de oră mai târziu aveam un început de febră musculară şi eram ud leoarcă, dar satisfăcut că am reuşit să duc treaba până la capăt 🙂

 

 

 

La umflat piscina mă refeream, perverşilor! Voi ce credeaţi???

One Response to muncă serioasă

  1. Io mă împiedicai de ”febră” şi până să citesc şi completarea musculară, cât pe ce să-ţi recomand nişte tratamente băbeşti.

    Pentru ”fleaşcă” există duşul şi pentru ”febră musculară” înţelepciunea populară zice că se scoate cui pe cui, deci ar mai fi trebuit să sufli încă-ntr-o piscină. Părerea mea şi Bebicul spune şi el ”yes”

Lasă un răspuns

