reminder

o femeie adevărată ştie că bărbatul trebuie educat, aşa că nu pleacă de acasă fără a-i lăsa indicaţii preţioase!

bine… gurile rele ar spune că unii au divorţat din mai puţin 🙂

10 Responses to reminder

  1. Luke spune:

    1+5 is cele mai tari 🙂 sa fii CUMINTE …DA?

  2. Luke spune:

    Am uitat sa scriu ,daca nu esti cuminte Mos Craciun nu-ti aduce cadou anul asta.

  3. Deci se poate şi mai rău decât maică-mea care n-are pretenţii de la mine decât să ud florile, să am grijă de papagal şi să pretind că sunt cuminte.

  4. Scandaluri spune:

    Asta e mai old school. A mea imi pune memento pe telefon de sar ca ars de cur cu replica „ce plm aveam de facut azi??”. Si cand ma uit….”du gunoiul”

  5. Doxatul Dex spune:

    Trebuie si un GO TO 1 ca sa se compileze.

  6. ILUZIA spune:

    biletul asta e de adio sau ea a plecat in vacanta la caciulata. Altfel nu-mi explic caci sotul meu n-ar putea sa faca fata atator sarcini nici intr-o sapatamana.

Lasă un răspuns

