Hai Băsescu!

Toţi iubim democraţia… Băi frate, da’ nu ştiu cum se face că o iubim doar atunci când ne convine rezultatul (preconizat) al alegerilor. Când ies ăia de-i voiam noi… ieeeei!!! Vox populi, corectitudine, dreptate etc. Când nu…. păi stai aşa, nu-i corect, s-a furat! Da’ de ce votul meu care am trei facultăţi şi cinci masterate valorează la fel cu al lui nea Gheorghe care şi-l vinde pe 50 de lei, de ce al meu care-s om de afaceri şi contribui milioane la buget valorează la fel ca al ăluia care are şapte puradei şi suge ajutoare sociale pe spinarea mea…

Să stai acasă pentru că ţi se fâlfâie e dreptul tău, dar să nu te duci la vot (sau mai grav, şi să îi convingi/forţezi/ameninţi pe alţii să nu se ducă) fiindu-ţi clar că dacă te duci cei pe care îi sprijini vor pierde, dar dacă nu te duci vor scăpa de belele,  e un gest profund antidemocratic. Asta e adevărata fraudă, nu cele închipuite. Pentru absenteism măcar nu  condamn pe nimeni, şi eu am făcut-o odată. Vă cer doar să vă priviţi bine în oglindă şi să vă mândriţi cu voi. Vă cer doar să nu vă mai daţi mari democraţi. Nu-i o ruşine, aproape niciunul dintre noi nu este. Democraţia nu e o stare de spirit, nu-i o calitate, e doar arma celor slabi folosită împotriva celor puternici, a jefuiţilor împotriva jefuitorilor dar uneori şi invers, este în cel mai bun caz un rău necesar. Mai este ceva ce sunt aproape sigur că nu va prinde sfârşitul secolului ăsta, da’ aia-i altă discuţie.

Să nu mai fim ipocriţi. Legea e pentru căţei! Interesul poartă fesul! Părerea mea e cea mai bună! Cine nu-i de acord e retardat sau vândut! Democraţia-i un moft! Legalize

Iar pentru cei ce se dau apărători ai democraţiei şi statului de drept, sprijinind prin „boicotul” lor un personaj sinistru ce n-ar avea nicio şansă în cazul unui vot curat, am o veste: nu-i cunoaşteţi pe părinţii mei, dar vă informez că nu au mai votat din 2000. Nu ştiu dacă va ajuta, dar duminică amândoi vor vota, deoarece ţin la Băsescu şi vor să-l vadă fericit. Şi unde ar putea fi el fericit?

 Hai Băsescu!!! Vaporul aşteaptă! Hai, ÎMBARCAREA!

4 Responses to Hai Băsescu!

  1. Luke spune:

    Sa te informez ,nu am fost la vot niciodata .Cand apare unul care merita votul meu ,atunci ma duc.
    Ii aud pe maica-mea si pe taica-meu cum se cearta din cauza politicii,pentru ce dracu’? Le-am zis de 1000 de ori „Voi va plictisiti groaznic daca va certati pe faza asta”.

  2. animal00 spune:

    acum tre sa votez daca baselu a incalcat constitutia? Contra aloraca care nu il plac penca le-a scazut salariu. Logica nu ma ajuta aici…

    • boemul spune:

      tu faci ce vrei, eu ziceam doar să nu ne mai prefacem că ne pasă de democraţie atunci când stăm acasă din alte motive decât lene / durere în cot 🙂

  3. ILUZIA spune:

    ba deci tre sa votez ceva sau nu ca eu duminica vroiam sa ma duc la piscina?

Lasă un răspuns

