sub asediu

acum două nopţi mă bâzâia o muscă. am reuşit să adorm, întrebându-mă pe unde o fi intrat, că am totuşi plase la toate geamurile… ieri seară am ajuns acasă, vreo cinci muşte în bucătărie! am omorât vreo trei, au apărut altele! iar au căzut câteva, altele le-au luat locul… până pe la 10 seara omorâsem vreo 25, ratând doar vreo 2-3.

m-am trezit în bâzâit de muşte… am mai lichidat vreo şase de dimineaţă, da’ tot au mai rămas, că trebuia să vin la job 😦

Băi nene, de unde şi de ce vin??? Am trezit prin ignoranţa mea mânia zeilor muştelor? Şi cum naiba să scap de ele, fără să mă apuc de dat cu enşpe şpreiuri sau să-mi petrec fiecare seară vânând?

o fi o idee bună să mă apuc să cresc păienjeni?

7 Responses to sub asediu

  1. Tutorial de a scăpa de muşte:
    – spui de 33 de ori ”nu mai confund în veci drosophyla cu musca de bălegar şi pe aceasta cu musca de Logan”, baţi 33 de mătănii şi aprinzi 33 de lumânări.
    – după care faci o curăţenie rapidă, încercând să identifici ce le-a atras atenţia (fructe în putrezire, coceni de porumb uitaţi etc)
    – se aruncă orice resturi de mâncare rămase de la precedenta acţiune.
    – se dă declaraţie pe proprie răspundere (dublată de adeverinţă de la biserică, modelul de la Bârgău) că nu mai laşi să se reprete situaţia.

  2. Ana spune:

    :)) si-au facut casuta la tine in bucatarie, ar trebui sa le iei chirie

  3. Luke spune:

    Iti cumperi un shogun(shotgun) mossberg sau benelli m2,un sac de ciment si o lopatica.Cand dorm vecinii incepi vanatoarea de muste,le faci praf garantat.O sa faci ceva mizerie prin casa ,dar o sa te distrezi.
    Cu cimentul si lopatica stii ce trebuie sa faci dupa ce termii.

  4. ILUZIA spune:

    ce-ar fi sa nu te mai caci prin casa!

  5. sunflowergits spune:

    E suficient să intre vreo 2-3 odată cu tine când vii de afară, dup-aia se înmulţesc ele. Scapi de ele doar cu insecticid (Killtox de exemplu), problema e că eşti bărbat şi sigur o să fii neatent şi o să uiţi să cureţi suprafeţele care vor veni în contact cu mâinile tale şi cu mâncarea (masă, tastatură, etc.)
    Dacă te încăpăţânezi să scapi de ele cu pliciul, n-ai şanse. Capacitatea lor de a depune ouă e mai mare decât capacitatea ta de a le lovi una câte una.

Lasă un răspuns

