încodatăiardinou

pentru a şasea-şaptea oară în ultimii ani am visat că încălzirea globală lovise rău şi Bucureştiul era port la mare… numai că de data asta era şi mai groasă, apa nu ajungea până în Colentina sau Pantelimon, ci la 11 iunie, trecând de Piaţa Unirii! Dealul mitropoliei era un fel de peninsulă, mai degrabă promontoriu ros de valuri, tramvaiul 32 întorcea practic în mare 🙂 ei, şi acolo am coborât eu din susnumitul tramvai, în cizme de cauciuc şi un costum foarte dichisit, cu vestă, cravată etc.

Băi, deci de unde până unde? am acasă un singur costum, pe care-l rod moliile în şifonier de vreo trei ani, că l-am purtat o singură dată la o nuntă. De la jobul anterior ăstuia mi-am dat demisia că, printre altele, mi s-a spus într-o bună zi să vin „îmbrăcat elegant”. Aşa de rău o să mă bată căldura aia în cap, d-o să umblu îmbrăcat în pinguin?

Vreau să mă mut mai la munte.

P.S.: chiar, ştiţi bancul cu marmacia?

6 Responses to încodatăiardinou

  1. Doxatul Dex spune:

    Stai sa vina prima ploaie de toamna sa vezi ce litoral se face la Parcul Izvor si la Eroilor.

  2. catherine spune:

    dom’ne, da’ la psihopupu ai întrebat? 🙂

  3. Luke spune:

    Draci ,dupa ce am scris tot bancul am apasat o tasta si s-a dus la canal tot ,stai sa termin de „mutut” si il scriu din nou :)).

  4. gold account spune:

    1.Dacă ai fi pus în situaţia de a respecta regulile impuse de tine pentru tine sau cele pe care societatea te constrânge să le accepţi, care ar fi alegerea ta şi de ce? 2. O prietenă m-a întrebat de unde vine atâta inspiraţie. Eu cred că vine de niciunde pe furiş. Tu ce zici?

Lasă un răspuns

