cum face şoping un bărbat adevărat

 Cu adevărat matinal, adicătelea 🙂

Păi începi cu planul pentru campania de toamnă: mă trezesc mâine pe la 7, pe la 8 plec, la 9-s în capăt de Militari, bag repede un tur de 4-5 magazine d-alea, la 11-s înapoi acasă cu ghete-geacă-blugi!

A doua zi te trezeşti la 6… freci menta puţin, apoi zici că mai bine pleci mai devreme, să scapi mai repede de corvoadă, aşa că la 7 juma ai ieşit pe uşă. RATB-ul circulă anormal de bine, la 8:20 eşti deja la minipri, unde vezi – şi nu te miri – că deschide la 10. O iei spre oşan, pe drum vezi că toate cele de lângă el deschid, evident, la 10. Noroc că oşanul se deschide la 8! Intri deci, constaţi că s-a schimbat colecţia şi acum au numa’ blugi de homălău/piţiponc/cocalar/hipster/metrosexual/orice numa ce vrei tu nu… haine ioc… mergi spre încălţăminte… iată nişte ghete OK! Aaa… vrei mărimea 45? Vino mai la primăvară!

Înjuri puţin, maxim trei minute, apoi îţi bagi piciorul (doar la figurat, că fizic n-ai în ce). Doar n-o să stai aiurea mai bine d-o oră, deci cumperi repede pâine-salam-ceapă-porumbdefloricele-căşti-diverseconserve-bere nu, că ai lua prea multă şi ai mult de mers. La 9 şi cinci ieşi din oşan molfăind un hotdog, bifând cu ocazia asta şi masa în oraş. La 10 fix deschizi, odată cu magazinele din curul Militariului, uşa somptuoasei tale reşedinţe din Rahova City.

Cu o oră înainte faţă de program!

 P.S.: poză n-am putut face din otobuz, dar jur că în faţă la cora era parcat un logan roşu cu nr. B 66 GAY.

12 Responses to cum face şoping un bărbat adevărat

  1. redfire spune:

    hmm..toate cumparaturile tale sunt puse in ce? intr-un sac transparent, sau am vedenii? 😛

    • boemul spune:

      eu aveam un ghiozdan. ăia în oşan au un aparat cu care-ţi sigileză chestiile cu care intri, şi l-au sigilat. la casă am rupt punga, am băgat tote cele în ea şi apoi în ghiozdan.
      de ce, mă credeai omu’ străzii? 🙂

      • EpJapCoc spune:

        Fucking genius man…urasc cand iti sigileaza aia rucsacul si trebuie sa te cari cu el sigilat in cosul de cumparaturi(k ti-a fost lene sa iei carutul)…

      • redfire spune:

        am priceput acum 🙂
        auzi la el, il credeam omu’ strazii :))
        nu domnule, pur si simplu nu intelegeam de ce ai cumparaturile intr-o punga transparenta, asa ca am intrebat 🙂

  2. EpJapCoc spune:

    Mai vedeam si eu din cand in cand un CT -xx- FAG si ma pisam de ras. Oare propritarul isi da seama…??

  3. Că SEX o fi mai cu moţ. Sau FUT

  4. Zappy spune:

    Acum am tupeu şi comentez şi eu pe aici, deşi te citesc de o bucată mare de vreme… (îmi venea să zic salam).
    Deci eu nu înţeleg, eşti bărbat… numai gagicile se grăbesc la cumpărat ţoale… Tu te-ai grăbit ca să termini mai repede? Tu nu ştii că graba strică treaba? Sau, ceva ce se aplică textului ăsta, ăia de la magazine nu s-au grăbit ca tine. 😀

  5. EpJapCoc spune:

    Bre, cultura mea rock-eristica nu e asa avansata…go easy on me. In afara de Tarja si …cam atat nu prea ii stiu pe nume pe solisti(si ce haram poarta). Bine, stiu nume de trupe(ca le ascult), da nici astea multe ( Amon Amarth, System of a Down, Sonata Arctica, Children of Bodom, Nightwish)

Lasă un răspuns

