(dia)critica muzicaliceasca

Iar mi-au disparut diacriticele, astia de la wordpress fac misto de mine???

Oricum, ideea e ca am auzit ieri o piesa relativ cunoscuta acum ceva ani, pe care tre’ neaparat s-o ascultati pentru a intelege postarea ce urmeaza:

http://www.youtube.com/watch?v=byCawdntOxA

Deci versurile ar fi cam asa:

M-am obisnuit cu tine si nu pot sa te mai las,
Iar cand nu esti langa mine plang la fiecare pas
Noaptea imi aduce-n minte chipul tau surazator
Dac-ar fi sa nu mai fiu cu tine, o, Doamne!
R: Mai bine-ar fi sa mor!
Cand te simt ca-mi esti aproape si-ti simt calda ta privire
Simt, atunci, cum de sub pleoape imi curg lacrimi de fericire.
Gandurile-astern in mine indoiala, ca un nor,
Dac-ar fi sa nu mai fiu cu tine, o, Doamne!
R: Mai bine-ar fï sa mor!
 
Bai frate, si pe la jumatea piesei mi-am dat seama ca are un potential enorm nevalorificat!!! Nu tre’ schimbate nici ritmul, nici versurile, nici macar o nota…  Ci un singur „i” !
 
Ia fiti atenti cum ar fi schimbarea:
 
bla-bla… bla-bla…
bu-huu… bu-huuu….
R: Mai bine-ar fï sa mori!
 
Eee? Puteti vizualiza? Dintr-o data nu mai avem un pampalau ce plange strangand la piept poza iubitei, ci un psihopat care scoate ochii pozei si-i arde, jurand sa faca la fel si cu ochii adevarati daca va fi parasit! Iata un personaj muuult mai interesant, cred ca veti fi de acord…
 
Deci, daca vreunul dintre numerosii mei cititori ii cunoaste pe cei de la Antract, rog sa le atraga atentia ca aceasta mica schimbare si un videoclip pe masura ar face minuni pentru cariera lor 🙂
 
Astept o lada de bere pentru inspiratia mea…
2 Responses to (dia)critica muzicaliceasca

  1. Muzician ar trebui să te faci!

    Şi io care mi-am imaginat că e începutul unei declaraţii de dragoste pentru vreo femeie specială din viaţa ta…
    Trebuia să fi ştiut mai bine că e cu final neaşteptat şi ochi scoşi.

    PS: Măcar poate să şi-i ia şi să şi-i ducă la doftor să îi repare, sau o pui să şi-i înghită?

  2. Radu spune:

    Genitala descoperirea ta! Aia de la Antract or sa ramana sidefati cand or sa auda conceput asta!

Lasă un răspuns

